UNSCCapone Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Dere som har lastet ned Knothole Island kan dere gi deres menig om tilleggspakken? Får dessverre ikke prøvd den ut før til helgen, da jeg har spredd Lionhead sitt budskap ved å låne bort mitt Fable 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva er den gratis Knothole Island add-on'en til? Laster den ned nå Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva er den gratis Knothole Island add-on'en til? Laster den ned nå Gratis? hva er det for noe? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Tror det er hvis noen vil spille Coop Knothole Island med noen som har premium pakka... Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jepp.. Det står hvis du leser info om free pakka.. Ikke at så veldig mange gidder det men Lenke til kommentar
Naglefaar Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Knothole Island er knall så langt for meg iallefall. Det er en gravplass ved byen på øya der man kan velge å ofre en person for å få tilbake hunden Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 seriøst? Kan man coope med en som har Knothole Island, og gjøre det med sin egen karakter? Det alene er jo grunn nok til å kjøpe det.. Lenke til kommentar
evilfairie Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er Knothole Island gratis for alle? Altså, de som ikke har Collector's Edition også? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Gratis? Koster vel 800 poeng? Lenke til kommentar
evilfairie Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Leste på Xbox sine hjemmesider, og der var det to versjoner.. Den ene var Free og kostet dermed ingenting, men den andre var Premium og kosta 800 poeng.. Hva er forskjellen? :S Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Svaret står noen poster opp... Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Knothole Island er knall så langt for meg iallefall. Det er en gravplass ved byen på øya der man kan velge å ofre en person for å få tilbake hunden Woot? Hva er meningen med og redde bikkja da? Og ikke kom og si du gjorde det for familien, den suger. Lenke til kommentar
evilfairie Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Aha Så det nå, leste ikke så mange opp Men jeg skjønner fortsatt ikke helt forskjellen på dem? Må man være premium for å kunne spille Knothole Island alene, eller hva? (Sorry for at jeg er litt dum, men siden jeg først var i gang med å spørre, så hvorfor ikke?) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Aha Så det nå, leste ikke så mange opp Men jeg skjønner fortsatt ikke helt forskjellen på dem? Må man være premium for å kunne spille Knothole Island alene, eller hva? (Sorry for at jeg er litt dum, men siden jeg først var i gang med å spørre, så hvorfor ikke?) Nei det kan spilles av alle. Kjøp,Last ned og Spill Lenke til kommentar
evilfairie Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Okei, takk, gleder meg Forresten, går det an å få en hund til, på en måte? Etter at den første hunden er død? Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 skal muligens kjøpe fable 2 men har ett spørsmål må man helst ha spilt Fable 1 for å kunne ha stor glede av dette , eller er historien helt u avhening av hverandre Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Okei, takk, gleder meg Forresten, går det an å få en hund til, på en måte? Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforEtter at den første hunden er død? Bla noen poster opp igjen da, og se i Naglefaar sin spoiler Lenke til kommentar
evilfairie Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 skal muligens kjøpe fable 2 men har ett spørsmål må man helst ha spilt Fable 1 for å kunne ha stor glede av dette , eller er historien helt u avhening av hverandre Jeg syns Fable 2 er kanonbra, og jeg har ikke spilt eneren.. Takk, igjen, archongamer *føle seg en smule distré* Lenke til kommentar
Merpa Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg skjønner det fortsatt ikke. Hvorfor betalte jeg 800 points hvis du kan laste den ned gratis? Ja, jeg er kanskje ikke den smarteste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå