Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!

Leakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja merkelig det med hunden, den burde vært dau når du kommer tilbake fra the spire.

Men personen din forandrer seg endel fra når du dra til spire og når du kommer tilbake.

Du ser det spesielt på ansiktet.

Men ellers blir du heller ikke eldre som i Fable.

Litt kjipt egentlig

I det ene questet velger du jo om du vil aldres eller la dama svi ;)

Velger du å aldres selv blir dette rimelig tydelig at du er blitt eldre..

Synes det er ganske høl i huet å lage slutten med valg om å kvitte seg med bikja, da den er ganske viktig for å ha det artig selv når man er ferdig med spillet.

Kun et av valgene lar deg beholde hunden, og spør du meg er det en dårlig vurdering fra Lionhead å ta den bort når det fortsatt er mye morro etter main quest.

Reagerte også på at alderen til hunden ville være ekstrem når man kommer hjem fra The Spire, men spill er spill :p

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Jeg valgte meg selv, og angrer litt på det nå :p Går det an å bli ung igjen?

Nei.

Men du akn jo alltids ha 3 forskjellige heroes. En til vær slutt.

Bruker en med Love nå som skal finne resten av skattene og sånt.

Lenke til kommentar
Lionhead har sagt 22.01 så vidt jeg vet.

Vel får håpe det,sist sa de 22-12.Kommer det ingenting 22-1 bør de bytte navn til Liarhead.

Noen som har mulighet og lyst til å hjelpe meg med analop sin måte?

ooooooooooooooooooooooooooo

anOlop, anOlop! ANOLOP!!!!! :cry:

LOL

Lenke til kommentar
Vel får håpe det,sist sa de 22-12.Kommer det ingenting 22-1 bør de bytte navn til Liarhead.

Nå gikk de jo ut og ga beskjed om forsinkelsen da, og har sagt den ble utsatt til slutten av denne mnd.

Hvor de har løyet vet ikke jeg, men du kan kanskje utdype?

Sjefen for Lionhead sa at en ekspansjons pakke som skulle komme ut den 20-11 ikke var en dato som de hadde sagt.Derimot sa han offisielt at datoen var 22-12 og at den datoen var sikker.Leste intervjuet i starten på desember på Eurogamer og da var dette nettopp gjort.Greit nok at de ga beskjed om forsinkelsen i ettertid,(noe jeg ikke hadde fått med meg),men uansett var det dumt og si en bestemt dato som viste seg å ikke stemme senere.

Lenke til kommentar

Nå gikk de jo ut og ga beskjed om forsinkelsen da, og har sagt den ble utsatt til slutten av denne mnd.

Hvor de har løyet vet ikke jeg, men du kan kanskje utdype?

Sjefen for Lionhead sa at en ekspansjons pakke som skulle komme ut den 20-11 ikke var en dato som de hadde sagt.Derimot sa han offisielt at datoen var 22-12 og at den datoen var sikker.Leste intervjuet i starten på desember på Eurogamer og da var dette nettopp gjort.Greit nok at de ga beskjed om forsinkelsen i ettertid,(noe jeg ikke hadde fått med meg),men uansett var det dumt og si en bestemt dato som viste seg å ikke stemme senere.

Jeg er veldig enig at det er dumt å si datoer som viser seg å ikke holde.

Godtroende som jeg er regner jeg med det har dukket opp uforutsette problemer, og at de ikke bare hiver ut datoer for å holde sine fans for narr.

Når de også er åpne om problemene så godt som, regner jeg det som godkjent hvordan Lionhead har behandlet forsinkelsen :)

Lenke til kommentar

Må man laste Fable 2 Pub Games for å få the completionist achievementen? Ser at to av skill bøkene er premier derifra.

En ting til, er det noen som har link til den siden hvor man kan skaffe de forskjellige rewardsene i kisten i Guild Cave?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...