Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!

Leakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Knothole Island gratis, eller må man betale for den? Og jeg har fortsatt ikke fått svar på dette:

Btw, vet noen hvor jeg kan kjøpe femstjerners-våpen? Det eneste jeg har funnet er det jeg nevnte over, og det er dårligere enn et gjennomsnitts firestjerners-våpen...
Lenke til kommentar
Er Knothole Island gratis, eller må man betale for den? Og jeg har fortsatt ikke fått svar på dette:
Btw, vet noen hvor jeg kan kjøpe femstjerners-våpen? Det eneste jeg har funnet er det jeg nevnte over, og det er dårligere enn et gjennomsnitts firestjerners-våpen...

Nå bladde jeg tilbake til du spurte, og der også sier du våpen nevnt over.

kanskje bare nevne hvilke våpen du sikter til, for jeg gadd ikke lete lenger ;)

Uansett, skal du ha bedre våpen enn de våpenhandlerne har i fleng må du gjøre quest for å få de.

gargoyle er en av questene du får et bedre våpen av å fullføre ;)

Mitt tips blir at utvidelsen koster 1200 poeng ;)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Her har du i allefall en liste over Legendary Weapons i Fable 2, og hvor du kan finne dem. Er usikker på om du kan kjøpe ett 5-stjerners våpen :hmm:

Melee Legendary Weapons

The Calavera

Augment(s): Flame

Damage: 67

Type: Mace

The Chopper

Augment(s): Discipline & Stoneskin

Damage: 96

Type: Axe

Location: Obtain a perfect score at the Crucible (all 7 rounds).

The Daichi

Augment(s): Bewitching, Devastation & Killerwatt

Damage: 91

Type: Katana

Location: Jump from Garth’s Tower in Brightwood into Archon’s Knot tomb and make your way through it. As you are exiting you will come across a treasure chest with the Daichi inside.

The Hammerthyst

Augment(s): Barkskin

Damage: 78

Type: Hammer

The Maelstrom

Augment(s): Scourge

Damage: 58

Type: Long sword

Location: The Temple of Shadows. Sacrifice 2000 points worth of people at the temple followed by sacrificing your husband or wife between the hours of 12:00-1:00.

The Rising Sun

Augment(s): Righteous Violence

Damage: 61

Type: Cleaver

Location: Donate a large amount of money to the Temple of Light, preferably 10,000 gold (the higher, the better your chance) at around midnight.

Ranged Legendary Weapons

The Enforcer

Augment(s): Barkskin & Lucky Charm

Damage: 177

Type: Blunderbuss

Location: After completing the missions “Cold Comfort Farmer” and ” The Blind Date”, you will be able to purchase Glien’s farm in Brightwood. Upon acquiring the farm, the previous owner will give you a give to the cellar and warn you not to go down there. Go inside regardless and head towards the back of the cave where there will be a spot for you to dig the Enforcer up.

The Perforator

Augment(s): Barkskin, Discipline & Fear Itself

Damage: 81

Type: Turret Rifle

The Rammer

Augment(s): Bewitching, Flame & Ghoul

Damage: 119

Type: Crossbow

Location: Reward for killing all 50 gargoyles scattered throughout Albion.

The Red Dragon

Augment(s): Devastation & Lucky Charm

Damage: 41

Type: Pistol

Lenke til kommentar

Takk for tipsene! Men det er en ting til jeg lurer på. Jeg har lyst til å få barn, men det går ikke an å ha sex lengre. Jeg har gjort det før, bare ved å bruke "follow" og så trykke "A" når jeg er ved sengen, men det går ikke lengre. Jeg er gift med kvinnen, og har ganske høyt på attractiveness, så det bør ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
to spørsmål, hvordan får man andre til og bli fulle ?

og hvordan gir man en xbox live venn en gave ?

takk. :p

1: du kjøper drikke og gir det som gifts til de andre, verre er det ikke.

2: dere må treffes, så må du klikke på den orben han andre er og så skal du kunne få mulighet for å trade eller gift eller hva det heter. har bare gjort det et par ganger på realese dagen.

Lenke til kommentar
Takk for tipsene! Men det er en ting til jeg lurer på. Jeg har lyst til å få barn, men det går ikke an å ha sex lengre. Jeg har gjort det før, bare ved å bruke "follow" og så trykke "A" når jeg er ved sengen, men det går ikke lengre. Jeg er gift med kvinnen, og har ganske høyt på attractiveness, så det bør ikke være noe problem.

Gå til bokhandlern i bowerstone feks og kjøpe boka som heter Come Hither Here du får en expresion som heter "Come back to my place" Hvis personen du vil ha sex med vil ha sex med deg. Vil follow tegnet komme over hodet på personen, da er det bare å finne en seng. Og voila.

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

savner i grunn litt tids følse i spillet. du er like ung uansett hva du gjør. du forsvinner jo liksom mange år vek i main questen. og hver gang du du skal bli far med diverse mennersker så går det 9 mnd hver gang. har nå 20 unger med div. mødre og jeg eldres liksom aldri.

Lenke til kommentar
savner i grunn litt tids følse i spillet. du er like ung uansett hva du gjør. du forsvinner jo liksom mange år vek i main questen. og hver gang du du skal bli far med diverse mennersker så går det 9 mnd hver gang. har nå 20 unger med div. mødre og jeg eldres liksom aldri.

Yahtzee har tydeligvis merket noe av det samme. I slutten av anmeldelsen står det:

"Your dog has to be like 30 years old by the end of the game, does that not give anyone else pause for wonder"

:p

Lenke til kommentar

Ja merkelig det med hunden, den burde vært dau når du kommer tilbake fra the spire.

Men personen din forandrer seg endel fra når du dra til spire og når du kommer tilbake.

Du ser det spesielt på ansiktet.

Men ellers blir du heller ikke eldre som i Fable.

Litt kjipt egentlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...