Haunts Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) edit: dead space skal være i rute i følge leverandøren Krysser fortsatt fingra litt:p men ingen som spesifikt vet hva denne demon døra er for noe? vet ikke om jeg skal ha vanlig eller limited fable:P Demon Door er vel etter det jeg husker fra 1rn forskjellige spesielle stein ansikter rundt om i verdenen som du må gjøre noe spesielt for (lyse lampe, spise 15 kyllinger etc) at de skal åpne seg, og inni der er det mye rart som sjeldne potions og armor etc. Men jeg tenker meg at The Archon Demon Door er et sidequest muligens (extra content for Limited Edition) med masse snasent stash med seg Endret 20. oktober 2008 av Andum Lenke til kommentar
Veni Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Så at AbsoluttSpill hadde fått inn Fable 2 på lager. Noen som vet når de begyner å sende ut spillene? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Var deilig å få spillet idag, ikke fått spilt enda. Men skal det veldig snart PS: Bare sånn i tilfelle noen spør, så er jeg anmelder. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 10/10 fra Eurogamer. Norske medier viser nok en gang at de ikke er altfor glade i 360. Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har spilt spillet sånn cirka halvveis og er veldig veldig fornøyd. Det er så gjennomført til de grader. Giftet meg nettopp for andre gang og unlocket achievment nr 25 av 50. Dette er et spill jeg kommer til å STOR kose meg med LENGE. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 godt og høre dere liker det, håper bare dere ikkje har vert ute med sjørøverskuta. hvordan er grafikk, framerate og slikt? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Haha. Hater deg Skal ned i sentrum i morra og prøve å lure til meg en kopi. Skader ikke å prøve. Jeg fikk Mass Effect flere dager før det kom ut pga en ivrig kompis som spurte rundt i diverse spillbutikker. Husker enda hvordan jeg fniste da jeg satt med spillet i hendene flere dager før release. Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 godt og høre dere liker det, håper bare dere ikkje har vert ute med sjørøverskuta. hvordan er grafikk, framerate og slikt? Sjøroverskuta finnes ikke i dette hjem. Har en venn som jeg har en liten avtale med. Den er vel litt på kanten den også, men det gjør at jeg kan få spillene litt tidligere. Uansett, angående framerate, grafikk og slikt. Så syntes jeg selv Fable 2 ser nydelig ut. Bruk av farger, animasjoner, detaljer i ansiktet, detaljer på hus og store landskap, vann o.l er flott utført. Dog når man spiller et spill som fable 2 er egentlig grafikken det siste du tenker på, fordi det er så mye du vil utforske og kose deg med. Var redd for at spillet skulle være kort, men etter å lest ign review, ser jeg at hvis du bare følger main quest, så er det over på 10 timer+-, alle sidequest og du er oppe i 40timer +-, og jeg har ikke gjort annet enn å sidequeste så da er det deilig at jeg har menge fine timer foran meg. Framerate har aldri vært et problem. Det går silkemykt. Aldri sett noen frameratedrops, bortsett fra når jeg skal jobbe som fks blacksmith, og jeg skal tappe a når den er sweet spot. Bortsett fra det går alt knirkefritt. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 With the game's story finished, you're left with an open world stuffed with new side-quests. Gode ord, gode ord. Søren eg gleder meg til å spele dette med kompisen min Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 herlig mtnine FURY, herlig! gleder meg så sykt nå Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Haha. Hater deg Skal ned i sentrum i morra og prøve å lure til meg en kopi. Skader ikke å prøve. Jeg fikk Mass Effect flere dager før det kom ut pga en ivrig kompis som spurte rundt i diverse spillbutikker. Husker enda hvordan jeg fniste da jeg satt med spillet i hendene flere dager før release. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) sorry dobbelpost. Endret 20. oktober 2008 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
veluci Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 bestsilte på komplett.no.. noen som har erfaringer med de? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fable 2 fikk 9/10 hos gamer.no Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 bestsilte på komplett.no.. noen som har erfaringer med de? Eg har berre gode erfaringar med dei. Du får nok spelet ein dag før om du bestilte i god tid. Dei sender det vel kanskje ut i dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 klarer serriøst ikkje vente lengre nå!!! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Samme her.. Det er vel ikkje tilfeldigvis nokon her som jobber i spelbutikk i Trondheim? Og som er villige til å tøye litt på reglane? =/ (Det er i alle fall lov å prøve...). Lenke til kommentar
veluci Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 bestsilte på komplett.no.. noen som har erfaringer med de? Eg har berre gode erfaringar med dei. Du får nok spelet ein dag før om du bestilte i god tid. Dei sender det vel kanskje ut i dag. bestilte det faktisk igår. angrer litt på att eg ikkje bestilte det før. men gikk inn på siden deres nå, og der sto det att de froventet og sende det ut idag:D:D herregud som eg gleder meg... ambefaler alle og lese anmeldelsen til itavisen.. beste annmeldensen eg har lest til dette spillet.. lite som holder det ifra og få en sekser Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 ambefaler alle og lese anmeldelsen til itavisen.. beste annmeldensen eg har lest til dette spillet.. lite som holder det ifra og få en sekser Her er link til den artikkelen (For det var vel denne du mente?) Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 ÅÅÅ! FAAN! Jeg skulle jo bare ha Gears of War 2 i høst jeg!!! Svarte **** alle disse annmeldelsene! De har gjort slik at jeg bare må kjøpe Fable 2 fredagen! Skal jeg være drit sur på dere, eller skal jeg takke dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå