anolop Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Bloodstone Mansion er jo ett godt valg da Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Da har jeg 4x Garth Doll, 8x Reaver Doll og 2x Hero Doll n4w har Hammer Doll? Da mangler bare å finne noen med nok av de andre Hvordan har du fått så mange? Man kan bara få èn i hvert spill, stemmer ikke det? Eller kan man bare få èn type, men x-antall av den typen? (Det er vel blitt nevnt tidligere i tråden, men er det på skytebanen man vinner herodolls?) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Her er hvordan jeg har fått mine. Reaver Doll - Westcliff Shoting Range (2 plass.) Her er hvor man får sin unike Hero Doll, og denne kan du få så mange du vil av, men alltid samme figuren. Jeg har hittil samlet 8 stk for å ha om noen skulle trenge den, og om noen vil bytte sin mot den. Man trenger altså å få 2 plass for å få dukken i premie. Garth Doll - Byttet Har en kamerat som også har Fable 2, og han fikk Garth Doll på skytebanen. Han tok også å samlet en hel haug, og ga meg 4 i tilfelle jeg fant folk som ville bytte. Trenger jeg flere er det bare å be han skyte mer:) Hero Doll - Minispill For å få denne gjorde jeg minispillet på DENNE adressen, og valgte å være god. Da får du en Hero Doll og 10 Lionhead tattoveringer, som kan hentes i den nå åpne kista i Guild Cave. Velger du slem i minispillet får du en bok med expression og noe jeg ikke husker. Velger du midten får man en kyllingkostyme Denne dukken er også mulig å finne til salgs rundt omkring, og jeg fant et eksemplar i Jewlery boden på Bowerstone Market. Endret 4. januar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvordan får man Hals armor? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvordan får man Hals armor? Kjøper limited edition av spillet og laster ned det eksklusive innholdet Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Tror ikke den Hero Doll man finner i kista har noe å bety for achievementen. Takker for svar. Har lagt Fable litt på is, venter på Knothole Island, men skal skyte litt mer på skytebanen, og se hvilken dukke jeg får. Har også en kompis med spillet, så kanskje vi kan ordne noen bytter Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Tror ikke den Hero Doll man finner i kista har noe å bety for achievementen. Takker for svar. Har lagt Fable litt på is, venter på Knothole Island, men skal skyte litt mer på skytebanen, og se hvilken dukke jeg får. Har også en kompis med spillet, så kanskje vi kan ordne noen bytter Konge, la oss bare håpe dere får en av de som mangler Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Da har jeg 4x Garth Doll, 8x Reaver Doll og 2x Hero Doll n4w har Hammer Doll? Da mangler bare å finne noen med nok av de andre Jeg har hammer ja Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Kjøpte Fable 2 noen dager etter utgivelsen, men har ikke hatt tid til å spille det. For ca et kvarter siden startet jeg. Det tok ikke mange minuttene før hele 360-en frøs. Det skjedde før jeg hadde sprunget fram til han selgeren i begynnelsen. Etter en restart kom jeg fram til selgeren, men det hele frøs så mens han snakket. Etter litt googling har jeg kommet fram til at dette er et kjent problem med dette spillet. Opplever ikke problemet i andre spill. Noen innspill på dette? Orker ikke lese gjennom de rundt 750 innleggene i denne tråden, så spør isteden. Er det i det hele tatt vits i å prøve mer? Nei, dette var skuffende. :\ Endret 4. januar 2009 av qweac Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Da mangler vi Lucien og Theresa? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har du patchet spillet? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Får ikke noen beskjed om patch når jeg starter det, så vil tro det er oppdatert. Edit: Prøver forøvrig å installere spillet nå. Kanskje det løser eller reduserer problemet. Endret 4. januar 2009 av qweac Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Også en ting til: Henne Lady Grey som blir gjenopplivet av han på graveyard.. Noen som veit hvor henne faktisk vil bo? Eller er vel lettere å spørre om noen veit mom et 5 stjernes hus jeg kan ha som Marital House.. Dama blir jo aldri fornøyd jo Bloodstone mansion, brightwood tower, castle fairfax eller cemetry mansion. Hvis du ikke gidder å ta wealth på slutten av spillet kan du gjøre dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Først tjen opp til du har nok til å kjøpe alle butikkene i Bowerstone Market. Hvis du gidder å samle opp nok penger kan du også kjøpe hus og leie dem ut. Bruk så adjust prices ved "examine property" og sett dem til 100%. Så lagrer du spillet og går til dashboard. Nå går du til system delen på dashboardet og velger system setting elns (delen hvor du kan endre tid osv...) Gå på clock og still på tiden til 31/12/2025. Trykk done og gå tilbake til Fable. Vent et lite øyeblikk og voila du burde få rundt 400000 - 600000 hvis du har kjøpt alt i bowerstone. Nå kan du dra rundt til alle steder hvor de har butikker osv og kjøpe dem opp. Sett så renten til 100% og lagre. Hvis du vil gjøre det igjen gjør følgende:Etter å ha fått pengene første gang, kjøpt opp alle butikker og lagret, gå til dashboard så til system og deretter clock. Sett tiden til 01/01/2005. Gå tilbake i spillet og gå inn på lagringen din. Etter det går du tilbake til dashboard (pleier i save før jeg går tilbake) og går på system igjen og velger clock. Sett tiden igjen til 31/12/2025. Gå inn i spillet igjen. Hvis du nå har alle butikker på 100% burde du få godt over 1 mill. Dette kan gjøres så mange ganger du vil. BTW: Hvis du vil være pure kan du alltids gjøre det et par ganger med 100% også gjøre det om til -100% etterpå. Tar litt tid, men det er verdt det. @qweac Hadde dette problemet i starten selv, men fikk opp en patching etter andre forsøk på å få startet opp. Endret 4. januar 2009 av n4w Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 n4w: Det du forteller om der er vel ikke akkurat lovlig og kan føre til stenging av konto, tror jeg. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det er jo bare en glitch, så slapp av Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvis du vil skryte på deg at du har spilt igjennom spillet 3 ganger, værsågod. Jeg har 2 saves; 1 utforskende og 1 rushende. Det er bare 1000/1000 akkurat nå, men 1000/1100 når DLC kommer ut, og det har ikke kommet enda. Nå var dette noen sider siden, men bedre sent en aldri? Jeg prøvde ikke å skryte på meg noe, og jeg har kun spilt gjennom 1 gang. Men jeg vurderte å gå tilbake til dashbordet da jeg fikk "the family" achievementen, for så å spille samma greia 2 ganger til. Selv har jeg kun 785/1000, men er fast bestemt på å i allefall klare 900. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Arh.. Tenkte jeg skulle finne fram Fable igjen, for å finne litt flere nøkler, gargoyles og få achievements generelt. Men med engang jeg starter spillet, bråker DVD-drevet så inni granskævven (jeg vet det bråker til vanlig, men dette er HØYT!). Så kan jeg spille en liten stund 10-min +/-), før hele spillet låser seg, og jeg må restarte konsollen. Noen andre som har hatt dette problemet? Jeg er vel ikke i ferd med å få RROD? Kjapt spørsmål: The teaser, må man forlenge utrykket slik at det blir grønt? Eller er det nok å bare har gjort det? Endret 5. januar 2009 av Mr. ve Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja som ATI sa er det bare en glitch og ikke en cheat av noe slag. Dette er jo egentlig en glitch for de som ikke gidder å tjene penger selv, eller som vil holde seg snille. For egentlig så legger du jo spillet på hylla i 20 år før du kommer inn igjen. :!: Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja som ATI sa er det bare en glitch og ikke en cheat av noe slag. Dette er jo egentlig en glitch for de som ikke gidder å tjene penger selv, eller som vil holde seg snille. For egentlig så legger du jo spillet på hylla i 20 år før du kommer inn igjen. :!: Eller bare spille som normalt, kjøpe hus og sjapper når du har råd. Ved spillets slutt, har du da tjent nok til å bli ruler of albion. (Hadde i hvertfall jeg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå