archongamer Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Og der vant jeg en Hero Doll på shoting Range, så om noen vil bytte fikk jeg Reaver Doll Endret 2. januar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
n4w Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Selv har jeg heller ikke funnet hero doll. Vet ikke hvordan den delen fungerer.Skal sjekke youtube for tips. Det er godt de ikke lager mindre innviklede achivements så de blir for enkle å få tak i Have sex one time and gain all achivements! Sant som anolop sier. Sa vel noe som det oppi her. Men var det noen som fant ut hvor man kan få tak i hero doll? Selv fikk jeg en hammer doll. Edit: leif Endret 3. januar 2009 av n4w Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Skal bare skaffe flere 2 plasser på skytebanen, så kan jo i det minste vi bytte våres n4w Edit: Da har jeg nok til å bytte alle Endret 3. januar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Gidder ikke sløse med den LIVE tiden før jeg har fått 5 frivilige Så vi får sanke folk her til å hjelpe Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ah, du er ikke på Live.. Om det er et problem for noen å komme seg Live for å bytte har jeg nok 48 timers koder så det holder. Men skulle gjerne sett flere melde seg på med sine dukker da Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Ah, du er ikke på Live..Om det er et problem for noen å komme seg Live for å bytte har jeg nok 48 timers koder så det holder. Men skulle gjerne sett flere melde seg på med sine dukker da Har 2x Hero Doll's.. Fant den ene i den Ancient Ancestor Chest (Mini spillet og puppet show er fjernet fra fable2.com, men orig. linken er fortsatt aktiv for den som ikke har gjort det (som også er nevnt tidligere i denne tråden)) Oki, da er det boder og butikker som skal undersøkes. Er vel mest sannsynlig å starte med Bowerstone. Noen som vil dele hvor de fant sin dukke? Men den egentlige grunnen til at jeg skriver denne posten er at jeg fant den andre i GIFT STORE for noen min. siden (husker ikke hva plassen heter, men det er der Shooting Range er) Går sikkert an å kjøpe i General store også men det er ingen grunn til å IKKE sjekke i gift store også. Trur egentlig det er en bedre ide siden den heter DOLL. Da alle andre doll's regnes som gift's. Så kan sikkert bli med å bytte jeg å Er stort sett online etter 12.00 i helgene (med mindre jeg gjør som jeg har gjort de siste dagene i ferien, som dere ser er kl. kvart på 7 (hint: har ennå ikke lagt meg )) og 16.30 på uke dager. Endret 3. januar 2009 av IllegalDrifter Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Så da er det mulig å finne mer enn en Hero Doll i spillet? Problemet med de man kjøper er vel at man ikke får mer enn en av de, så skal man bytte må man bruke av de som man kan vinne flere av? Personlig har jeg nå 6 stykker Reaver Hero Doll, og har sjekket alle butikker og boder uten å finne flere. Er det slik som i Fable 1 at man må gjøre Assasination Missions for at det skal lages en Hero Doll av deg? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Jeg har gjort mange assasination jobs uten at det har skjedd noe. Men jeg har sett folk som har achivementen og da ser dukken bare sånn her ut: Første dukken som kommer er hero doll, min ser også sånn ut om jeg ikke tar helt feil. Angående det med Gift Shop, så fant jeg også min der Denne vil jeg ha Endret 3. januar 2009 av n4w Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hva slags dukke er det der n4w? Er ingen av Hero Dolls det vel? Kul var den da Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det er Hal's armor! Har brukt den fra starten av på alle savegamesa mine.. Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Slå den dere.. Gjorde akkurat siste rommet i The Crucible på 12 sek. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg greier alle rommene på perfect utenom rom nr 6 (tror jeg). Det er dette sirkel-rommet med noen broer i midten. Jeg tar alt i midten raskt, men så er det alle skytterne som står rundt som tar lang tid. Noen tips? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Jeg greier alle rommene på perfect utenom rom nr 6 (tror jeg). Det er dette sirkel-rommet med noen broer i midten. Jeg tar alt i midten raskt, men så er det alle skytterne som står rundt som tar lang tid. Noen tips? Det er noen "brytere" på gulvet, som lager flammer på sidene når man står på dem. Stå på en bryter av gangen, mens du bruker magi/gunner på dem i midten, så er det nesten tomt på sidene når du er ferdig Endret 3. januar 2009 av Mr. ve Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Er det bare tid som teller inn på om du får perfect, eller teller skade som du tar også inn? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Er det bare tid som teller inn på om du får perfect, eller teller skade som du tar også inn? Kun tid. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg greier alle rommene på perfect utenom rom nr 6 (tror jeg). Det er dette sirkel-rommet med noen broer i midten. Jeg tar alt i midten raskt, men så er det alle skytterne som står rundt som tar lang tid. Noen tips? Det er noen "brytere" på gulvet, som lager flammer på sidene når man står på dem. Stå på en bryter av gangen, mens du bruker magi/gunner på dem i midten, så er det nesten tomt på sidene når du er ferdig Fantastisk! Men premien var jo ikke mye å skryte av, nøyaktig samme våpen som jeg hadde fra før. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Da har jeg 4x Garth Doll, 8x Reaver Doll og 2x Hero Doll n4w har Hammer Doll? Da mangler bare å finne noen med nok av de andre Endret 3. januar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Forsvinner aldri "The Sculptor"-questen av lista? Jeg har posert i forskjellige poses for hver eneste statue. Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Forsvinner aldri "The Sculptor"-questen av lista? Jeg har posert i forskjellige poses for hver eneste statue. Ditto Også en ting til: Henne Lady Grey som blir gjenopplivet av han på graveyard.. Noen som veit hvor henne faktisk vil bo? Eller er vel lettere å spørre om noen veit mom et 5 stjernes hus jeg kan ha som Marital House.. Dama blir jo aldri fornøyd jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå