archongamer Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Kan noen forklare meg "The Gargoyles"-oppdraget? Når jeg går inn på det kommer jeg bare til et tempel uten noe å gjøre. Ingen fiender, og alle dørene er låst. Det er 50 Gargoyles figurer gjemt rundt omkring. For hver tiende du finner får du åpnet opp en bit av broen over til kista. Du må altså ha alle 50 for å komme over å fullføre questet btw, du kan enkelt finne Gargoyles ved å høre etter den frekke stemmen som klager på aimen din. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Kan noen forklare meg "The Gargoyles"-oppdraget? Når jeg går inn på det kommer jeg bare til et tempel uten noe å gjøre. Ingen fiender, og alle dørene er låst. Det er 50 Gargoyles figurer gjemt rundt omkring. For hver tiende du finner får du åpnet opp en bit av broen over til kista. Du må altså ha alle 50 for å komme over å fullføre questet btw, du kan enkelt finne Gargoyles ved å høre etter den frekke stemmen som klager på aimen din. Takk! Har alltid lurt på hva den stemmen var. Trodde det var en bug Lenke til kommentar
anolop Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Haha, trodde det var bug jeg også! Gikk og irriterte meg over at det var stemmer overalt, selv om det ikke var noen folk der :!: Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Haha, trodde det var bug jeg også! Gikk og irriterte meg over at det var stemmer overalt, selv om det ikke var noen folk der :!: Gjorde det i starten jeg også, helt til jeg siktet på en av de og den sa, Uh, are you gonna shot me with that thing, og da gikk det opp et lite lys hos meg Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 SIden jeg er så ekstremt kul, og kan gi en Hammer doll i return. Kan ikke noen gi meg en Theresa doll? (a) Send meg en pm her, eller på xbl ^-^ Gamertag: Sny Pelican Lenke til kommentar
Patney Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Kan noen forklare meg "The Gargoyles"-oppdraget? Når jeg går inn på det kommer jeg bare til et tempel uten noe å gjøre. Ingen fiender, og alle dørene er låst. Det er 50 Gargoyles figurer gjemt rundt omkring. For hver tiende du finner får du åpnet opp en bit av broen over til kista. Du må altså ha alle 50 for å komme over å fullføre questet btw, du kan enkelt finne Gargoyles ved å høre etter den frekke stemmen som klager på aimen din. Takk! Har alltid lurt på hva den stemmen var. Trodde det var en bug Det trodde jeg og... Jeg tok det som en selvfølge siden resten av spillet var fylt av bugs. Etterhvert merket jeg at kommentarene jeg fikk var litt for merkelige, så jeg fant ut at det var et stenhode som mobbet meg. Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Hehe Godt det ikke bare var meg som trudde det var en bug Det som nesten overbeviste meg i starten var at hunden begynner å knurre og hvis dem er nærme nok.. Spm.: Noen som vet om det går an å bli ond med RØD hud? Er jo det på spill coveret. Eller er det forskjell på gutt og jente? (er jente ja ) Er max ond og max corrupt men har hvit/grå hud (også står hornene nedover!? ).. Hadde vert litt kult å vert helt rød som satan sjøl EDIT: Smiley overkill?! Endret 1. januar 2009 av IllegalDrifter Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg har fått Fable 2 til jul og jeg synes det er veldig morsomt og tøft har ikke runna det enda for jeg tar menge side oppdrager de som synes spille var kort kanskje dere skal ta noen side oppdrager? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg har fått Fable 2 til jul og jeg synes det er veldig morsomt og tøft har ikke runna det enda for jeg tar menge side oppdrager de som synes spille var kort kanskje dere skal ta noen side oppdrager? Det er desverre for kort selv med de synes nå jeg Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg har fått Fable 2 til jul og jeg synes det er veldig morsomt og tøft har ikke runna det enda for jeg tar menge side oppdrager de som synes spille var kort kanskje dere skal ta noen side oppdrager? Det er desverre for kort selv med de synes nå jeg det kan hende ja men jeg synes det er et bra spill. Har ikke prøvd så bra spill på lenge <3 Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Når burde jeg gi penger til temple of light?? får jeg noe av det viss jeg gjør det ? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 de som synes spille var kort kanskje dere skal ta noen side oppdrager? Hva mer er det å gjøre når en har 1000/1000 i spillet, og alle side questene er unnagjort da?? Det kan du svare på Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 de som synes spille var kort kanskje dere skal ta noen side oppdrager? Hva mer er det å gjøre når en har 1000/1000 i spillet, og alle side questene er unnagjort da?? Det kan du svare på Har du spilt igjennom 3 ganger da, for å få tatt alle valga i slutten? eller bare juksa du? Men er det ikke 1000/1150? Eller har de fiksa det nå? Selv har jeg gjort hovedoppdraget, men har mange sideoppdrag igjen, og mangler en del nøkler og gargoyles. Men venter på Knothole Island add-on før jeg tar opp spillet igjen. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hvis du vil skryte på deg at du har spilt igjennom spillet 3 ganger, værsågod. Jeg har 2 saves; 1 utforskende og 1 rushende. Det er bare 1000/1000 akkurat nå, men 1000/1100 når DLC kommer ut, og det har ikke kommet enda. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hvordan får jeg egentlig dukkene? Har søkt litt rundt på nettet, men finner mest folk som ønsker å kjøpe de. wtf? Er det slik at man må bytte dukker med hverandre eller kan de finnes i spillet på egenhånd? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Tror man må bytte. Kan ikke bekrefte det, noen andre? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Når burde jeg gi penger til temple of light?? får jeg noe av det viss jeg gjør det ? Mener å huske at du må donere 100 000 kroner mellom 12 og 1. Da får du et helt ok sverd med en augment som gjør deg bedre mot onde skapninger. Btw, vet noen hvor jeg kan kjøpe femstjerners-våpen? Det eneste jeg har funnet er det jeg nevnte over, og det er dårligere enn et gjennomsnitts firestjerners-våpen... Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Går det ann og ha 2 saver på en bruker ? har en snill nå, så har løst og ha slem nå eller må jeg slette den snille jeg har ? Endret 2. januar 2009 av Imbakenneth Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Du kan ha opptil 6 savegames på èn gamertag! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Har ikk lest gjennom tråden men har noen ide til hvordan man skal klare demondoor i brightwood? Har kommet til del 3, jeg bruker: Bandit Skullcap Corset Tart Skirt Denne comboen har funket for andre, men ikke for meg ... Ideer? Her er en liten "glitch" til å få masse penger btw Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Først tjen opp til du har nok til å kjøpe alle butikkene i Bowerstone Market. Hvis du gidder å samle opp nok penger kan du også kjøpe hus og leie dem ut. Bruk så adjust prices ved "examine property" og sett dem til 100%. Så lagrer du spillet og går til dashboard. Nå går du til system delen på dashboardet og velger system setting elns (delen hvor du kan endre tid osv...) Gå på clock og still på tiden til 31/12/2025. Trykk done og gå tilbake til Fable. Vent et lite øyeblikk og voila du burde få rundt 400000 - 600000 hvis du har kjøpt alt i bowerstone. Nå kan du dra rundt til alle steder hvor de har butikker osv og kjøpe dem opp. Sett så renten til 100% og lagre. Hvis du vil gjøre det igjen gjør følgende:Etter å ha fått pengene første gang, kjøpt opp alle butikker og lagret, gå til dashboard så til system og deretter clock. Sett tiden til 01/01/2005. Gå tilbake i spillet og gå inn på lagringen din. Etter det går du tilbake til dashboard (pleier i save før jeg går tilbake) og går på system igjen og velger clock. Sett tiden igjen til 31/12/2025. Gå inn i spillet igjen. Hvis du nå har alle butikker på 100% burde du få godt over 1 mill. Dette kan gjøres så mange ganger du vil. BTW: Hvis du vil være pure kan du alltids gjøre det et par ganger med 100% også gjøre det om til -100% etterpå. Tar litt tid, men det er verdt det. Hvordan får jeg egentlig dukkene?Har søkt litt rundt på nettet, men finner mest folk som ønsker å kjøpe de. wtf? Er det slik at man må bytte dukker med hverandre eller kan de finnes i spillet på egenhånd? Ja du må bytte dem. Det finnes en dukke i ditt spill også må du bytte med andre LIVE brukere for å få de andre fem. De må være LIVE friends btw. Dette sier de faktisk ingame. I disse info barene i loading delene Endret 2. januar 2009 av n4w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå