Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!


Leakim

Anbefalte innlegg

Valgte Hunden og søstra mi.

Hun sa i brevet at hun gledet seg til å møte meg igjen. Kan jeg møte henne noen gang senere i spillet?

 

 

Hadde faktisk forventet at hun skulle bli i live igjen men det ble hun ikke å tror ikke hun kommer tilbake heller. ikke enda iallefall. vet jo aldri, kansje hun dukker opp senere i DLC eller noe sånt :) Men som spillet er atm så møter du ikke på henne desverre

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Valgte Hunden og søstra mi.

Hun sa i brevet at hun gledet seg til å møte meg igjen. Kan jeg møte henne noen gang senere i spillet?

 

Dessverre... Jeg ble skikkelig overrasket da jeg leste brevet, og lette rundt etter henne i en evighet, før jeg til slutt leste på et forum at man ikke fikk se henne igjen... Håper dog at vi møter henne igjen i en eventuell oppfølger.

 

Lenke til kommentar

Lionhead skuffer som vanlig igjen og igjen og igjen og igjen og igjen... og igjen.

 

Har på en måte spilt meg ferdig med Fable 2 allerede. Hadde vært mere interessant med tilleggspakke og patch for over en måned siden. Nå er det 4 andre spill som krever oppmerksomheten min, på den lille fritid jeg har til å spille på.

Lenke til kommentar
Jeg har nå vært relativt snill gjennom hele gamen, og gjort main-questet og nesten alle side-questene. Hvis jeg nå blir ond, kommer det noen nye quests da? Og hvor ligger Temple of Shadows?

 

Du må starte en ny karakter som er ond.

Temple of Shadows er i Rookridge, men du gjør et quest om du har valgt å være snill som tar bort muligheten til å ofre der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...