XtaZ Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Valgte Hunden og søstra mi. Hun sa i brevet at hun gledet seg til å møte meg igjen. Kan jeg møte henne noen gang senere i spillet? Hadde faktisk forventet at hun skulle bli i live igjen men det ble hun ikke å tror ikke hun kommer tilbake heller. ikke enda iallefall. vet jo aldri, kansje hun dukker opp senere i DLC eller noe sånt Men som spillet er atm så møter du ikke på henne desverre Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Valgte Hunden og søstra mi. Hun sa i brevet at hun gledet seg til å møte meg igjen. Kan jeg møte henne noen gang senere i spillet? Dessverre... Jeg ble skikkelig overrasket da jeg leste brevet, og lette rundt etter henne i en evighet, før jeg til slutt leste på et forum at man ikke fikk se henne igjen... Håper dog at vi møter henne igjen i en eventuell oppfølger. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforValgte pengene jeg Og hvor mye fikk du? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforValgte pengene jeg Og hvor mye fikk du? 1 million Lenke til kommentar
Croome Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kommer Fable 2 til PC egentlig? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kommer Fable 2 til PC egentlig? Tror det kommer en PC-versjon i Februar en gang. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Lionhead skuffer som vanlig igjen og igjen og igjen og igjen og igjen... og igjen. Har på en måte spilt meg ferdig med Fable 2 allerede. Hadde vært mere interessant med tilleggspakke og patch for over en måned siden. Nå er det 4 andre spill som krever oppmerksomheten min, på den lille fritid jeg har til å spille på. Lenke til kommentar
Croome Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Lionhead har aldri vært noe flink til å gi ut patcher! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Wow. Fikk spillet til jul og har egentlig kost meg litt daglig med å investere i hus og leie ut. Tenkte jeg skulle bruke lang tid på dette spillet. Begynner litt på main-questen og spiller noen timer. Så plutselig dukker rulleteksten opp. Faen for et kort spill, trodde ikke jeg hadde kommet ordentlig i gang ennå. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Samme her. Men heldigvis har spiller mange flotte sidequests man kan gjøre etterpå. Jeg lastet ned patchen, og nå funker det å tjene penger selv når jeg ikke spiller. Eneste jeg savner er salgene Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg har nå vært relativt snill gjennom hele gamen, og gjort main-questet og nesten alle side-questene. Hvis jeg nå blir ond, kommer det noen nye quests da? Og hvor ligger Temple of Shadows? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg har nå vært relativt snill gjennom hele gamen, og gjort main-questet og nesten alle side-questene. Hvis jeg nå blir ond, kommer det noen nye quests da? Og hvor ligger Temple of Shadows? Du må starte en ny karakter som er ond. Temple of Shadows er i Rookridge, men du gjør et quest om du har valgt å være snill som tar bort muligheten til å ofre der. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Blir det forskjellige oppdrag om jeg runder spillet som ond? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Noen oppdrag blir forskjellige, mens main quest forblir lik frem til slutten. Er mest motsatt variant av hva du gjør som god i de som er forskjellige da. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Ok, da gidder jeg ikke begynne med en ny character. Btw, hvordan kan jeg få 100% good på en lett og rask måte? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Doner penger i The Teple of Light Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Sitter å kjører i gjennom en gang til for å få achivements, og kom til å tenke på slutten. Noen som vet om det går å lagre rett før valget man får og så avslutte når achivementen kommer, for så loade og velge noe annet? Sparer jo ganske mange timer i såfall. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det går Men husk å avslutte like etter du får achievementen! Autosaven kommer vettu... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det går Men husk å avslutte like etter du får achievementen! Autosaven kommer vettu... Takker, da skal jeg være rask Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Kan noen forklare meg "The Gargoyles"-oppdraget? Når jeg går inn på det kommer jeg bare til et tempel uten noe å gjøre. Ingen fiender, og alle dørene er låst. Edit: leif. Endret 31. desember 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå