Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!


Leakim

Anbefalte innlegg

Jeg pleier ikke å spille sa mye lenger men har brukt en god del timer i spiller nå.

Kjøpt omtrent hver eneste bygning jeg har kommet over, fullført main og stort sett alt annet, er artig å se det dinge inn type 30,000 gull I dognet :-)

 

Jeg synes forsatt spillet er underholdene selv om jeg er "ferdig" og med noen millioner på bok.

Na holder jeg på å levle skills etc opp i max, er ferdig med 2-3 i hver "katagori"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar litt lenger tid om man har slått av 360en har jeg merket. Er et par ganger jeg ikke har fått en dritt, selv om det har gått et par dager.

 

Da jeg logget på sist hadde jeg fått 1,6 mill. eller noe sånt.

 

 

Edit: Fikset på et utrolig dårlig forsøk på å formulere noe.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Noen som har giddi å samla alle de 6 dokkene eller? for en tungvin achievement. Frister lite å gjøre den ass :p

 

BTW det å tjene penger mens man ikke er in-game tror jeg er ganske bugga. spilte Fable igjen i går å da hadde jeg ikke rørt spillet på flere uker å det ramla bare inn litt over en million som er veldig lite med tanke på at jeg eier alt som er mulig å eie å ikke hadde spilt på noen uker. Satt å spilte noen timer å på de timene så rulla det inn 2-3 millioner alene så ja, det er noe tull med å tjene penger uten å vere in-game

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Mye idiotisk som skjer, jeg får ikke låst opp alle deamon doors fordi jeg ikke har hund lenger :-(

 

vet, den er kjip. er veø 2 deamon doors som ikke kan bli åpnet pga du mangler hunden etter main questen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...