AllFather Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg pleier ikke å spille sa mye lenger men har brukt en god del timer i spiller nå. Kjøpt omtrent hver eneste bygning jeg har kommet over, fullført main og stort sett alt annet, er artig å se det dinge inn type 30,000 gull I dognet :-) Jeg synes forsatt spillet er underholdene selv om jeg er "ferdig" og med noen millioner på bok. Na holder jeg på å levle skills etc opp i max, er ferdig med 2-3 i hver "katagori" Lenke til kommentar
oletheman Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg bare lurte på om det er noen som vil være med og spille fable 2 sammen med meg? Har hørt at det funker fint Bare legg til thelivingdead15 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Er det slik at du tjener penger selv om du ikke spiller? Det funker ikke for meg Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja, pengene ruller inn 24/7 Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Noen som snart har The ruler of Albion achivementen? Jeg trodde jeg hadde den, men mangler 100000 gull, og har drept han bondegård fyrn så får ikke kjøpt farmen... :( Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja, pengene ruller inn 24/7 Hvorfor gjør de ikke det med meg da? Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan ha gjort galt? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Tar litt lenger tid om man har slått av 360en har jeg merket. Er et par ganger jeg ikke har fått en dritt, selv om det har gått et par dager. Da jeg logget på sist hadde jeg fått 1,6 mill. eller noe sånt. Edit: Fikset på et utrolig dårlig forsøk på å formulere noe. Endret 21. desember 2008 av DemonFudge Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Noen som snart har The ruler of Albion achivementen? Jeg trodde jeg hadde den, men mangler 100000 gull, og har drept han bondegård fyrn så får ikke kjøpt farmen... :( Da sliter du gitt! Noen som forresten vet hva som må til for å bli krona Konge eller Dronning? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Mye idiotisk som skjer, jeg får ikke låst opp alle deamon doors fordi jeg ikke har hund lenger :-( Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg kunne bli King/Queen etter at jeg kjøpte slottet i Fairfax Gardens. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Noen som har giddi å samla alle de 6 dokkene eller? for en tungvin achievement. Frister lite å gjøre den ass BTW det å tjene penger mens man ikke er in-game tror jeg er ganske bugga. spilte Fable igjen i går å da hadde jeg ikke rørt spillet på flere uker å det ramla bare inn litt over en million som er veldig lite med tanke på at jeg eier alt som er mulig å eie å ikke hadde spilt på noen uker. Satt å spilte noen timer å på de timene så rulla det inn 2-3 millioner alene så ja, det er noe tull med å tjene penger uten å vere in-game Endret 22. desember 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har det kommet en patch som skal fikse det? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har det kommet en patch som skal fikse det? Aner ikke. VAr en oppdatering til spillet i går når jeg starta det opp men vet ikke hva den var til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Mye idiotisk som skjer, jeg får ikke låst opp alle deamon doors fordi jeg ikke har hund lenger :-( vet, den er kjip. er veø 2 deamon doors som ikke kan bli åpnet pga du mangler hunden etter main questen Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Ofret dere hunden til fordel for alle menskelivene som gikk med til tårnet eller for den millionen? Falt meg ikke inn engang å ofre hunden for noen av de to Endret 22. desember 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nei, hunden fikk leve hos meg også. Merkelig å gå forbi gravsteinen dens innimellom men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nei, hunden fikk leve hos meg også. Merkelig å gå forbi gravsteinen dens innimellom men. hvor er den gravsteinen? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Valgte Hunden og søstra mi. Hun sa i brevet at hun gledet seg til å møte meg igjen. Kan jeg møte henne noen gang senere i spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå