Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!

Leakim

Anbefalte innlegg

Har skaffa meg Fable 2 nå. Kom til filmen der han lorden står i vinduet. så skulle jeg ta på pause og trykka start, uten å vite at det ville skippe filmen. Noen som gidder å si hva som har skjedd fra jeg falt ut av det vinduet til jeg starter sammen med hunden noen år senere?

TAKK! :D

Fant denne, en video sier mer en tusen ord:

Akkurat den jeg lette etter. Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestemte meg selv for å så spille litt fable 2 igjen etter å ha kommer gjennom main quest, men har fått problemer. Før så spillet jeg på en gammel TV via scart inngangen. Da var oppløsningen 800x600, men bildekvaliteten var meget bra.

Nå har jeg en 28" dataskjerm med full 1080p støtte og har satt xbox'en til å kjøre 1080p før jeg startet opp fable 2. Tingen er at det ser ut som dene kjører i meget lav oppløsning og med nesten ingen detaljer.

Ga opp og installerte Burnout Paradise og der var det 1080p og lekker bildekvalitet. Startet opp Fable 2 igjen i håp at den kommer også til å kjøre rett oppløsning og kvalitet, men dessverre ble jeg skuffet da jeg så ingen forbedring.

Har veldig lyst til å få fable 2 til å fungere skikkelig før knothole island "expansion pack" kommer ut. (når kommer den ut forresten?)

Lenke til kommentar
Bestemte meg selv for å så spille litt fable 2 igjen etter å ha kommer gjennom main quest, men har fått problemer. Før så spillet jeg på en gammel TV via scart inngangen. Da var oppløsningen 800x600, men bildekvaliteten var meget bra.

Nå har jeg en 28" dataskjerm med full 1080p støtte og har satt xbox'en til å kjøre 1080p før jeg startet opp fable 2. Tingen er at det ser ut som dene kjører i meget lav oppløsning og med nesten ingen detaljer.

Ga opp og installerte Burnout Paradise og der var det 1080p og lekker bildekvalitet. Startet opp Fable 2 igjen i håp at den kommer også til å kjøre rett oppløsning og kvalitet, men dessverre ble jeg skuffet da jeg så ingen forbedring.

Har veldig lyst til å få fable 2 til å fungere skikkelig før knothole island "expansion pack" kommer ut. (når kommer den ut forresten?)

Hvilken kabel bruker du??

Alt av innstillinger ligger inne på dashboarden..

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål.

Har spilt i kanskje 6-7 timer. Ferdig å slåss på den "arenaen" med 7 eller var det 8 runder. Så presiserte de Veldig at jeg ikke måtte fortsette på "main story" før jeg var helt klar.. ? Spillet begynner vel ikke å nerme seg slutten?

Litt kronglete spørsmål, men håper noen forstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Er masse å gjøre selv om hoved-questline er ferdig. Hvis du sjekker på dashboardet, over achievments på fable 2, så er det en god del man ikke har fått.

Har du feks funnet alle 50 silver keys?

Har du skutt alle 50 gargoyles?

Alle Expressions funnet og lært?

Alle legendary weapons?

Kjøpt FairFax Castle (uten å tids-jukse) ?

Er sikkert mye mer, men ikke som jeg kommer på i farta :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Et lite spørsmål.

Har spilt i kanskje 6-7 timer. Ferdig å slåss på den "arenaen" med 7 eller var det 8 runder. Så presiserte de Veldig at jeg ikke måtte fortsette på "main story" før jeg var helt klar.. ? Spillet begynner vel ikke å nerme seg slutten?

Litt kronglete spørsmål, men håper noen forstår hva jeg mener.

Tror du er rett under halveis.

Kjøpt FairFax Castle (uten å tids-jukse) ?

I Did it!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...