TMB Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har skaffa meg Fable 2 nå. Kom til filmen der han lorden står i vinduet. så skulle jeg ta på pause og trykka start, uten å vite at det ville skippe filmen. Noen som gidder å si hva som har skjedd fra jeg falt ut av det vinduet til jeg starter sammen med hunden noen år senere? TAKK! Fant denne, en video sier mer en tusen ord: Akkurat den jeg lette etter. Takk! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Er det normalt at det ikke er salg lenger etter at man er ferdig med main storien? Endret 15. desember 2008 av DemonFudge Lenke til kommentar
Naglefaar Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Er sånn for meg og. Men jeg fant ut at det var salg mange steder selv om det ikke kom frem i menyen Endret 16. desember 2008 av Naglefaar Lenke til kommentar
camxer Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Bestemte meg selv for å så spille litt fable 2 igjen etter å ha kommer gjennom main quest, men har fått problemer. Før så spillet jeg på en gammel TV via scart inngangen. Da var oppløsningen 800x600, men bildekvaliteten var meget bra. Nå har jeg en 28" dataskjerm med full 1080p støtte og har satt xbox'en til å kjøre 1080p før jeg startet opp fable 2. Tingen er at det ser ut som dene kjører i meget lav oppløsning og med nesten ingen detaljer. Ga opp og installerte Burnout Paradise og der var det 1080p og lekker bildekvalitet. Startet opp Fable 2 igjen i håp at den kommer også til å kjøre rett oppløsning og kvalitet, men dessverre ble jeg skuffet da jeg så ingen forbedring. Har veldig lyst til å få fable 2 til å fungere skikkelig før knothole island "expansion pack" kommer ut. (når kommer den ut forresten?) Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Bestemte meg selv for å så spille litt fable 2 igjen etter å ha kommer gjennom main quest, men har fått problemer. Før så spillet jeg på en gammel TV via scart inngangen. Da var oppløsningen 800x600, men bildekvaliteten var meget bra. Nå har jeg en 28" dataskjerm med full 1080p støtte og har satt xbox'en til å kjøre 1080p før jeg startet opp fable 2. Tingen er at det ser ut som dene kjører i meget lav oppløsning og med nesten ingen detaljer. Ga opp og installerte Burnout Paradise og der var det 1080p og lekker bildekvalitet. Startet opp Fable 2 igjen i håp at den kommer også til å kjøre rett oppløsning og kvalitet, men dessverre ble jeg skuffet da jeg så ingen forbedring. Har veldig lyst til å få fable 2 til å fungere skikkelig før knothole island "expansion pack" kommer ut. (når kommer den ut forresten?) Hvilken kabel bruker du?? Alt av innstillinger ligger inne på dashboarden.. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Bruker en hdmikabel av høy kvalitet og har stillet inn xboxen til å kjøre 1080p via dashboard. Det er liksom kun fable 2 som har dette problemet Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Bruker en hdmikabel av høy kvalitet og har stillet inn xboxen til å kjøre 1080p via dashboard. Det er liksom kun fable 2 som har dette problemet Jeg har også slitt med dårlig kvalitet i fable II. Bruker VGA-kabel til 22" skjerm. Oppløsning 1680x1050 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Er det noen som vet hvor mye det koster å ringe Lionhead (koster det noe i det hele tatt) ? Spørsmål om tekniske problemer skulle visst ikke sendes til den eneste mailadressen de har oppgitt på "Contact Us" ... Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hater å vere budbringer av dårlige nyheter men, Knotholde Island har blitt utsatt til sent ut i Januar 09. engang Lenke til kommentar
pycero Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 først sa lionhead den 12 des så 22 og nå i januar Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Bedre det enn at det blir helt ræven å spille det på grunn av lagg... Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Et lite spørsmål. Har spilt i kanskje 6-7 timer. Ferdig å slåss på den "arenaen" med 7 eller var det 8 runder. Så presiserte de Veldig at jeg ikke måtte fortsette på "main story" før jeg var helt klar.. ? Spillet begynner vel ikke å nerme seg slutten? Litt kronglete spørsmål, men håper noen forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 du har mye igjen etter det, men har et spm selv. kan jeg fortsette med karakteren etter å tatt main questen? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja, det går helt fint lord nuker. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Når man er ferdi med hoved oppdragene kan mann drepe folk da også? Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Når man er ferdi med hoved oppdragene kan mann drepe folk da også? Er jo bare å finne et uskyldig offer, slå av sikringa på våpenet og skyte i vei, det Lenke til kommentar
phanti Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er masse å gjøre selv om hoved-questline er ferdig. Hvis du sjekker på dashboardet, over achievments på fable 2, så er det en god del man ikke har fått. Har du feks funnet alle 50 silver keys? Har du skutt alle 50 gargoyles? Alle Expressions funnet og lært? Alle legendary weapons? Kjøpt FairFax Castle (uten å tids-jukse) ? Er sikkert mye mer, men ikke som jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du kan også gjøre flere quester, og det er noen quester som ikke blir tilgjengelige før du er ferdig med hovedquesten. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Når man er ferdi med hoved oppdragene kan mann drepe folk da også? Er jo bare å finne et uskyldig offer, slå av sikringa på våpenet og skyte i vei, det ...Eller bare gjøre sidequests eller drepe banditter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Et lite spørsmål.Har spilt i kanskje 6-7 timer. Ferdig å slåss på den "arenaen" med 7 eller var det 8 runder. Så presiserte de Veldig at jeg ikke måtte fortsette på "main story" før jeg var helt klar.. ? Spillet begynner vel ikke å nerme seg slutten? Litt kronglete spørsmål, men håper noen forstår hva jeg mener. Tror du er rett under halveis. Kjøpt FairFax Castle (uten å tids-jukse) ? I Did it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå