Dvil Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 nye achievments og da eller? jepp,100gs er forløpig lagt til men det skal bli 150 til. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg kommer ikke videre i spillet pga. noe jeg tror er en bug. Karakteren min og Garth skal komme ut av The Tattered Spire. Har drept alle vaktene, og Garth sier at jeg skal se ut av vinduet. Problemet kommer etter at jeg gjør det (Garth sier ingenting mens jeg holder inne LT, forresten). Da gjør nesten ingen av knappene noen ting, bortsett fra start-knappen, som får meg til menyen, og høyre kontrollstikke, som beveger litt på kameraet. Ingen snakker e.l. heller. Hvordan kommer jeg meg videre? Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg kommer ikke videre i spillet pga. noe jeg tror er en bug. Karakteren min og Garth skal komme ut av The Tattered Spire. Har drept alle vaktene, og Garth sier at jeg skal se ut av vinduet. Problemet kommer etter at jeg gjør det (Garth sier ingenting mens jeg holder inne LT, forresten). Da gjør nesten ingen av knappene noen ting, bortsett fra start-knappen, som får meg til menyen, og høyre kontrollstikke, som beveger litt på kameraet. Ingen snakker e.l. heller. Hvordan kommer jeg meg videre? Du kan ikke bevege deg selv etter du har sluppet lt knappen? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Riktig. Endret 14. desember 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Riktig. da virker det som en merkelig feil/bug du har blitt utsatt for.har spilt igjennom f2 etpar ganger men har ikke hatt dette problemet.regner med du har loadet på nytt og at dette skjer på samme stedet flere ganger da? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Ja, jeg har prøvd flere ganger. Også litt med å bytte om på små ting for å se om det har noe å si, uten at det nytter. Skal prøve litt mer om en time eller noe. Sier ifra hvis jeg kommer meg videre. EDIT: Takk for svarene, forresten. Endret 14. desember 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei alle! Tror jeg får Fable 2 til jul, hvordan er det med local coop? Funker det? Evt hvordan, utvikles begge personene samtidig eller? Takker for innspill. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Har skaffa meg Fable 2 nå. Kom til filmen der han lorden står i vinduet. så skulle jeg ta på pause og trykka start, uten å vite at det ville skippe filmen. Noen som gidder å si hva som har skjedd fra jeg falt ut av det vinduet til jeg starter sammen med hunden noen år senere? TAKK! Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei alle! Tror jeg får Fable 2 til jul, hvordan er det med local coop? Funker det? Evt hvordan, utvikles begge personene samtidig eller? Takker for innspill. Det funker ufattelig dårlig, spør du meg. Men så har jeg ikke prøvd så veldig lenge heller.. Spiller nummer 2 må velge en ferdig generert helt; enten god, nøytral eller ond, og mann eller dame. Dere må også være ganske samspilte, da man ikke kan gå utav kamerarekkevidden til medspilleren. Så om du vil utforske litt, må kompisen din følge etter og omvendt. Litt usikker på hvordan den andre helten utvikler seg, men experience og gull kan fordeles, så regner med han kan få nye spells osv. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Må man ha reddet Temple of Light for å få 2500000 G i eiendomsverdi? Tror jeg har kjøpt alle mulige bygninger, men ligger på ca 2,3 mill. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Har skaffa meg Fable 2 nå. Kom til filmen der han lorden står i vinduet. så skulle jeg ta på pause og trykka start, uten å vite at det ville skippe filmen. Noen som gidder å si hva som har skjedd fra jeg falt ut av det vinduet til jeg starter sammen med hunden noen år senere? TAKK! Hu skumle dama deg og søsteren bumpet i tidligere, hun som pratet om magi, sier "YOU WON'T DIE TODAY" ellernoe og så tar hu deg bare med til det stedet. Det var nok mer enn det, men jeg husker ikke egentlig. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hu skumle dama deg og søsteren bumpet i tidligere, hun som pratet om magi, sier "YOU WON'T DIE TODAY" ellernoe og så tar hu deg bare med til det stedet. Det var nok mer enn det, men jeg husker ikke egentlig. Theresa eller noe? Hun tar deg med til en sigøyner camp. Der vokser du opp helt til du en dag er klar til å gå ut i den store verden. Jeg husker ikke helt jeg heller, så noen får rette på oss om det er helt på jordet. Endret 14. desember 2008 av DemonFudge Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det funker ufattelig dårlig, spør du meg. Men så har jeg ikke prøvd så veldig lenge heller.. Spiller nummer 2 må velge en ferdig generert helt; enten god, nøytral eller ond, og mann eller dame. Dere må også være ganske samspilte, da man ikke kan gå utav kamerarekkevidden til medspilleren. Så om du vil utforske litt, må kompisen din følge etter og omvendt. Litt usikker på hvordan den andre helten utvikler seg, men experience og gull kan fordeles, så regner med han kan få nye spells osv. Men kan helt 2 saves da? Og kan man forsette på dette gamet med de to heltene på et senere tidspunkt? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det blir vel en egen save per gamertag, så det skal nok gå veldig bra! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Spiller nummer 2 lager en ny figur som er likestilt med din. Han/henne får akkurat det du har. Om du og en venn skal spille sammen ved et senere tidspunkt så fortsetter dere akkurat der du sluttet. Du kan også velge hvor mye av xpen og gullet som skal gå til deg. Kan dele det 20/80, 50/50 osv. Du bestemmer. Jeg ble litt skuffet over at man ikke kan bruke sin egen char egentlig. Pluss at kameraet er håpløst. Med forbehold om feil, en stund siden jeg har spilt dette spillet. Endret 14. desember 2008 av DemonFudge Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Må man ha reddet Temple of Light for å få 2500000 G i eiendomsverdi? Tror jeg har kjøpt alle mulige bygninger, men ligger på ca 2,3 mill. Tror nok det ja. Har du kjøpt Garths Tower, Cementary mansion da? Jeg mangler hundre tusen gull og finner ikke annet å kjøpe. Drepte han farmern så får ikke kjøpt gården i Brightwood. Andre ideer? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hu skumle dama deg og søsteren bumpet i tidligere, hun som pratet om magi, sier "YOU WON'T DIE TODAY" ellernoe og så tar hu deg bare med til det stedet. Det var nok mer enn det, men jeg husker ikke egentlig. Nei, hun sier: "Death is not you desteny today Little Sparrow". Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har skaffa meg Fable 2 nå. Kom til filmen der han lorden står i vinduet. så skulle jeg ta på pause og trykka start, uten å vite at det ville skippe filmen. Noen som gidder å si hva som har skjedd fra jeg falt ut av det vinduet til jeg starter sammen med hunden noen år senere? TAKK! Fant denne, en video sier mer en tusen ord: Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har prøvd lenge nå, men finner ingen. Såe, noen som har en Theresa doll og gi meg? Kan byttes mot Hammer eller Reaver doll. Og ja, ta det på pm siden jeg er jævlig dårlig til og følge med her Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ja, jeg har prøvd flere ganger. Også litt med å bytte om på små ting for å se om det har noe å si, uten at det nytter. Skal prøve litt mer om en time eller noe. Sier ifra hvis jeg kommer meg videre. EDIT: Takk for svarene, forresten. Ingenting ser ut til å hjelpe ... Forresten er det en "PROMOTIONAL COPY NOT FOR RESALE"-versjon som jeg vant fra Spillmagasinet (sammen med 360-bundelen med Lego Indiana Jones og Kung Fu Panda ). Kan det ha noe med saken å gjøre? Hva gjør jeg nå? Skal jeg spørre Lionhead eller ihvertfall si ifra om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå