zypher_ut Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen som vet noe om hvordan kartet vil være? Vil det være helt fritt eller vil det være slike "soner" som i Fable 1? Soner, men de vil være myyyye større. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Bestilt fra Absoluttspill.no og håper de leverer i tide og at de har nok LE til at jeg får det på første levering. Gleder meg som en okse! skal hvertfall runne det to ganger med gutt så jente og bli alle mulig karakterer, snill slem, sverdmann,bue og pistol, men det blir vel ca. 6 runder. Jeg ble ferdig med fable TLC for 7 gang for litt siden, måtte bare varme opp til II`rn Endret 20. oktober 2008 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 lurer litt hva eg skal spille som først, jente eller gutt. Og eg rekner med at eg er sikra collcters fra absoluttspill. la in ordre på den samme dag den ble lagt ut for salg der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 lurer litt hva eg skal spille som først, jente eller gutt.Og eg rekner med at eg er sikra collcters fra absoluttspill. la in ordre på den samme dag den ble lagt ut for salg der Woah, har de bare et begrenset antall? isåfall burde de fjerne annonsen hvis de vet de ikke kan gi ut mer spill, jeg er ikke interesert i at jeg ikke får det på fredag eller lørdag. Da ender jeg vel med å stikke ned på EB....... Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hei, Jeg har funnet et lite av Fable 2, som jeg mener er tilnærmet 100% fritt for spoilers. Må bare si at jeg gleder meg masse til fredagen nå, får håpe Absoluttspill.no får levert det til da! Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Archon Demon Door? noen som vet spesifikt hva dette er? dl content fett nok, men hva mer? digi; spillet kom på lager i dag Endret 20. oktober 2008 av zellpropell Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Archon Demon Door? noen som vet spesifikt hva dette er? dl content fett nok, men hva mer? digi; spillet kom på lager i dag Det er bra Jeg har forlengst forhåndsbestilt hos dere!! Gleder meg noe sinnsykt, elsket eneren til Xbox så jeg kommer til å garantere like dette! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) godt og høre dere har fått det inn! da er det duket for en helg med Fable 2 til helgen ja Zellpropell: siden du er her, har dere fått in Dead Space og? håper dere klarer og levere det til torsdag som er release Endret 20. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) edit: dead space skal være i rute i følge leverandøren Krysser fortsatt fingra litt:p men ingen som spesifikt vet hva denne demon døra er for noe? vet ikke om jeg skal ha vanlig eller limited fable:P Endret 20. oktober 2008 av zellpropell Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 digi; spillet kom på lager i dag Veldig bra ! Regner med at dette gjelder limited pakka også. Når sender dere pakkene ut med posten tror du ? Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 onsdag. 2 dager før release som alltid Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 herlig at du er her på forumet og gjir oss info! ekstra stor respekt til Absoluttspill fra min side vertfall! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Edge Magazine UK ga Fable 2 9/10 Her viser det att Edge Magazine ga Fable 2 9/10!!! Dem er uhyre strenge å anmelde spill Gamereactor.no 8/10 Gamereactor.dk 9/10 Gamereactor.se 8/10 OMG, Eurogamer.net!! Sattan jeg gleder meg til fredagen!! Endret 20. oktober 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Så bare fort gjennom så mulig det er postet før, men Eurogamer.net har kommet med sin review. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe dette, men det høster jo lovord overalt. Får skynde meg å bestille. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 digg har vært litt skeptisk! etter jeg synes 1ern gjorde mye bra men var litt i korteste og letteste laget. Skal coope litt med dama i kveld, skal bli spennende:P Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) ign kommer med sin i dag og! angrer ikkje på at eg bestillte! Endret 20. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen som veit om Norek sender ut tidligere? Hadde ikke gjort noe om jeg hadde fått det idag eller i mårra ^^ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) It-avisen: terningkast 5/6! http://www.itavisen.no/sak/791015/Et_nydelig_eventyr/ Vg- 5/6! http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=521090 Endret 20. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Dagbladet gir også terningkast 5! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Merker at det kribler litt i magen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå