Xanman Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Nå er jeg ferdig med Main Quest Bare ett spørsmål: Går det an å starte en ny save uten å slette den gamle? Endret 17. november 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Nå er jeg ferdig med Main Quest Bare ett spørsmål: Går det an å starte en ny save uten å slette den gamle? Ja. Endret 17. november 2008 av Leaκim Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Nå er jeg ferdig med Main Quest Bare ett spørsmål: Går det an å starte en ny save uten å slette den gamle? Når du starter en ny character, slettes ikke den gamle. Når du kommer i hovedmenyen kan du velge hvilken 'helt' du skal spille på. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Takk for svar Nå er det tid for å bli ond Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Takk for svar Nå er det tid for å bli ond Det er ikk serlig vanskelig bare bli helt vill inne i Bowerstone Lenke til kommentar
Arne Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen som vet når den nye patchen kommer? Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Noen som vet når den nye patchen kommer? Fant dette på lionhead's side: "Fable II Patch: Status Update Published Friday, November 07, 2008 4:51 PM by Sam We're fully aware that some of you have experienced bugs in Fable II and we're really sorry for that. As we posted in an earlier blog entry, we have been keeping a close eye on our own forums and have received and read your (many) emails to our webmaster. We are currently working on an update (aka patch) to address several of these issues (such as the 'Abbot bug') and are shooting to have this out by mid December or earlier. You can also take a look at this list of workarounds." Ref:http://community.lionhead.com/blogs/fable_...07/3214613.aspx Endret 18. november 2008 av Leaκim Lenke til kommentar
ecolized Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 når æ starta en ny save så klikka dritten når jeg skulle inn i slottet.... spillet "fryser" men jeg kan fortsatt løpe rundt på balkongen til den prinsen... skjer hele tiden nå Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Skulle ikke de komme med en nyhet igår? Birger Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Etter nye Xbox patchen igår som totalt gjorde om på alt i Xboxen, fryser mitt Fable II nå med 10 - 20 minutters mellomrom konstant. Har aldri hengt seg en eneste gang før igår. Noen flere som har fått dette problemet nå ? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Min xbox vil ikke en gang kjøre Fable 2 nå. Setter inn disken så står det "open tray". *sukk* Edit: Er ingen feil på cden som jeg kan se hvertfall. Endret 20. november 2008 av Volcov Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg har ikke merket noen av problemene dere to over her sier. Jeg har spilt forskjellige ganger, og flere timer etter den nye oppdateringen. Men merker heller ikke noe veldig fortere lastetider etter at jeg installerte spillet på harddisken. Er det noen andre her som merker noe? Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Min xbox vil ikke en gang kjøre Fable 2 nå. Setter inn disken så står det "open tray". *sukk* Edit: Er ingen feil på cden som jeg kan se hvertfall. Har du installert til harddisk? Vi oppdaget at man må ha spillet i xboxen for å få spilt, selv om du har installert til harddisken. Er kanskje gjort for å redusere mengden kopiering av spill? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Nei, får ikke kommet så langt engang. Jeg setter inn disken, disken leses av og det skjer ikke en dritt. Står kun "open tray". Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Er det normalt å ha problemer med å farge klær? Jeg har ett par støvler og hansker som ikke lar seg farges etter at jeg farget dem svarte for lenge siden. Har prøvd å selge dem og kjøpe nye, men det nytter ikke. De forblir kullsvarte. =/ Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det står en kiste i guilden, som det står "go to fable2.com to see how to get what the ancestors left behind for you" (eller noe i den duren). Hva er dette? Finner ingenting på fable2.com (blir bare overført til xbox.no med screenshots osv). Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Du må ha forhåndsbestilt det elns, var ikke noe bra oppi der uansett. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Trodde man skulle spille et lite spill som er på hjemmesiden jeg? Så låser man opp kista? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg har den CE/LE og fikk åpna kista første gangen (fikk Master Chief, fra Halo, klær og et sverd som sikkert hadde vært greit i begynnelsen). Men kista står lukket enda, og når jeg skal åpne, får jeg den beskjeden. Hvor finner jeg det spillet, Volcov? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Her har du den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå