Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!

Leakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan blir jeg kvitt sånn kjerring som følger etter meg? Jeg skulle liksom ta henne med et sted hun likte men gidder ikke også nå har hun fulgt meg rundt på quests i flere dager ;/

Du bare viser henne "tommel ned". Ligger vel under social i den dærre "tingen" (help me out? anyone? )

Lenke til kommentar
Jeg klarer å bruke lvl 2 inferno (som er den jeg vil bruke) Men bare når jeg har god tid, i nærkamp hvor du caster veldig fort bruker han bare lvl 1 :(

Bruke den Timecontroll og Force Push (eller hva de nå het).

F eks

Tier 1 --> timecontroll, trykk en gang på B,

Tier 2 --> Inferno, etter at du trykket på B, har du litt ekstra tid til å dra opp til tier 2.

Og prøv å gå litt unna fienden når du skal kaste spell.

I de seneste delene av spillet brukte jeg først TimeControll opp til Tier 2, så brukte jeg (siden jeg hadde så god tid) Tier 5 "lyn-spell". Ikke mange som overlevde det.

Lenke til kommentar
Donering av penger questet, når på dagen skal det gjøres og hvor mye penger må jeg gi for å få gjort det ene questet?

Du må gjøre det mellom 12 og 1 am. Gå bort til det som ser ut som en fuglebad litt til høyre i rommet, så får du opp interactive A. Og det kan lønne seg å gi en liten donasjon først, tror de sier noe om at hvis du donerer enda mer så ... :)

Lenke til kommentar
Donering av penger questet, når på dagen skal det gjøres og hvor mye penger må jeg gi for å få gjort det ene questet?

Du må gjøre det mellom 12 og 1 am. Gå bort til det som ser ut som en fuglebad litt til høyre i rommet, så får du opp interactive A. Og det kan lønne seg å gi en liten donasjon først, tror de sier noe om at hvis du donerer enda mer så ... :)

Pm, kanskje? Flaks at jeg savet før jeg donerte :p

Btw, tre drittsekker gjorde meg gammel :ohmy: Går det an å bli ung igjen?

Lenke til kommentar
Bare så det er sagt så fikk jeg ikke penger på en kjempe lang tids periode. Men så fort jeg logga meg på Xbox Live så fikk jeg x antall millioner :)

Da har nok datoen vært i år 2005 eller noe sånt og så kom den plutselig til år 2008 og da blir det fort noen millioner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...