UNSCCapone Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er det noen som vet når oppdateringen kommer? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvordan blir jeg kvitt sånn kjerring som følger etter meg? Jeg skulle liksom ta henne med et sted hun likte men gidder ikke også nå har hun fulgt meg rundt på quests i flere dager ;/ Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvordan blir jeg kvitt sånn kjerring som følger etter meg? Jeg skulle liksom ta henne med et sted hun likte men gidder ikke også nå har hun fulgt meg rundt på quests i flere dager ;/ Du bare viser henne "tommel ned". Ligger vel under social i den dærre "tingen" (help me out? anyone? ) Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Takk. En ting til, virker som han bare bruker tier 1 spells. Tier 2 spells er liksom over men de blir jo ikke brukt? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Når du trykker på RT så får du opp alle spells du kan bruke. Velg det du vil ha ved å trykke på D-paden og trykk på A. Da kopierer den spells oppover i lista helt opp til 5 ganger. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hold B inne, så lader spells'a seg opp. (Gled deg til Inferno lvl 5! ) Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg klarer å bruke lvl 2 inferno (som er den jeg vil bruke) Men bare når jeg har god tid, i nærkamp hvor du caster veldig fort bruker han bare lvl 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg klarer å bruke lvl 2 inferno (som er den jeg vil bruke) Men bare når jeg har god tid, i nærkamp hvor du caster veldig fort bruker han bare lvl 1 Bruke den Timecontroll og Force Push (eller hva de nå het). F eks Tier 1 --> timecontroll, trykk en gang på B, Tier 2 --> Inferno, etter at du trykket på B, har du litt ekstra tid til å dra opp til tier 2. Og prøv å gå litt unna fienden når du skal kaste spell. I de seneste delene av spillet brukte jeg først TimeControll opp til Tier 2, så brukte jeg (siden jeg hadde så god tid) Tier 5 "lyn-spell". Ikke mange som overlevde det. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (Gled deg til Inferno lvl 5! ) Det er kraftige saker Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg fikk spillet på fredag. Det er helt genialt! Eneste negative er vel at jeg har blitt feit Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Skal man ikke få penger fra utleie selv når man ikke spiller? Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Skal man ikke få penger fra utleie selv når man ikke spiller? Jepp Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fikk ikke jeg, når jeg logget på nu etter flere timer hadde jeg fremdeles like mye penger ;/ Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fikk ikke jeg, når jeg logget på nu etter flere timer hadde jeg fremdeles like mye penger ;/ Kanskje det ikke er nok med noen timer. Logga på etter en pause på 3 dager og fikk 1.200.000 Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Donering av penger questet, når på dagen skal det gjøres og hvor mye penger må jeg gi for å få gjort det ene questet? Du må gjøre det mellom 12 og 1 am. Gå bort til det som ser ut som en fuglebad litt til høyre i rommet, så får du opp interactive A. Og det kan lønne seg å gi en liten donasjon først, tror de sier noe om at hvis du donerer enda mer så ... Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen som vet hvor mye du tjener når spillet er av. Jeg har nå 666 (tilfeldig?) gull hvert 5. minutt. Hvor mye tjener jeg på f.eks. 24 timer med spillet av? Får jeg penger hvert 5. minutt nå og? Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Bare så det er sagt så fikk jeg ikke penger på en kjempe lang tids periode. Men så fort jeg logga meg på Xbox Live så fikk jeg x antall millioner Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Jeg fikk spillet på fredag. Det er helt genialt! Eneste negative er vel at jeg har blitt feit Hvis du ikke ønsker å være feit er det bare å spise (mye) selleri Endret 17. november 2008 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Donering av penger questet, når på dagen skal det gjøres og hvor mye penger må jeg gi for å få gjort det ene questet? Du må gjøre det mellom 12 og 1 am. Gå bort til det som ser ut som en fuglebad litt til høyre i rommet, så får du opp interactive A. Og det kan lønne seg å gi en liten donasjon først, tror de sier noe om at hvis du donerer enda mer så ... Pm, kanskje? Flaks at jeg savet før jeg donerte Btw, tre drittsekker gjorde meg gammel Går det an å bli ung igjen? Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Bare så det er sagt så fikk jeg ikke penger på en kjempe lang tids periode. Men så fort jeg logga meg på Xbox Live så fikk jeg x antall millioner Da har nok datoen vært i år 2005 eller noe sånt og så kom den plutselig til år 2008 og da blir det fort noen millioner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå