Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!


Leakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hvor mye selleri man må spise for å gå ned? Jeg baserte healingen på pai og øl en stund, hvilket har endt opp med en fatness på ca -18. (På en skala der -100 er dårlig og 100 er bra, antar jeg.)

Knasker de 2 selleriene jeg pleier å få kjøpt hver dag hos Produce Trader, men det hjelper ikke. Og i motsetning til en Real Life slankekur hjelper det ikke med ekstra mosjon heller. :/

 

Det tok foresten bare en dags spillpause å gå fra 100% corrupt til 100% Pure. Fremdeles Evil. :) Karakteren ser fremdeles ganske takras ut, men hornene er borte og øynene er ikke lenger lysende grønne...

Ok, sliter med å endre utseendet på character?

 

Bli tynnere:

Kjøp all selleri i BS Market, dra til BS Old Town, kjøp det der, så stikker du til Westcliff og kjøper de de har der. (De har fra 2 til 3 hos hver). Husker ikke hva de som selger det heter, men de har en sånn disk der du kan se grønnsaker ligge løst. Sov i noen dager og de får mer selleri.

 

Bli Pure:

Kjøp en del hus og sett renta på -100% (Går veldig fort)

Protecded sex og å ete grønnsaker og frukt hjelper også på, men gå for den øverste.

 

Bli Corrupt:

Kjøp en del hus og sett renta på +100% (Går veldig fort)

Unprotected sex, flere koner og å sove i 7 dager hjelper også på, men gå for den øverste.

 

Bli Good:

Gjør quests, gi penger til tiggere, spill på "lute", gi penger til temple of light, motta gaver. (Har du nok penger kan du bare gi nok penger til temple of light, og du blir 100% good.)

 

Bli Evil:

Dette er ekstremt enkelt: Skru av safety, og gå på en killing spree hvor som helst, f.eks. BS Market. Tar omtrent 5 min å bli 100% Evil.

 

Endre hår, hårfarge, skinke, etc:

Stikk til en frisør (f.eks. BS Market).

 

Bli kvitt arr, se snill ut:

Kjøp Fairfax Castle og sov i senga der (koster 1.000.000).

 

Skaff cash:

Man trenger jo en del penger til et par av disse. Har funnet ut hvordan man veldig enkelt kan tjene et par tre mill på en helt lovlig måte. Noen som vil vite så si ifra, så skriver jeg en liten guide på den og ;)

Lenke til kommentar

Lettjente penger:

Dra til Bowestone Old Town. Det står en weapon mercant i toppen av trappen når du kommer fra BS Market.

Sjekk for sikkerhetsskyld at han gir deg 50 % discount før du gjør følgende:

Kjøp alle våpnene han har (eller de du har råd til).

Når du har kjøpt alle så stikker du ned trappa ved siden av han og så kjøper du huset som står rett nedafor trappa (eller bryt inn døra hvis du ikke har råd).

Sov i 7 dager og kjøp alle våpnene igjen. Sov i 7 nye dager og gjenta prosessen helt til du er tom for penger.

Når du er tom/lei av å kjøpe våpen så drar du til Fairfax Gardens og selger alle til en merchant som går dundt der. Han har forhåpentlig vis 35% mark up eller hva det er. Hvis han ikke har det vil du fortsatt tjene ganske godt på det.

Trenger du fortsatt mer penger så stikker du og kjøper fler våpen med de penga du nå har tjent.

 

PS: Du tar lett igjen den lille corruption du fikk fra og sove så mye ved å kjøpe noen hus for litt av alle pengene du har tjent og sette ned renta på husleien etter du har valgt "rent out" på husene.

Endret av Jozan
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Apropos letjente penger, kjøp og lei ut så masse du kommer over, dra ut internettpluggen, dashboard og sett tia frem 1 år av gangen. Får 800.000-1000000 penger i året:)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...