UNSCCapone Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 akkurat kommet igang, kommer nok til å bli noen timer foran skjermen. med Fable 2 og FarCry 2. Da er vi to, men jeg har Saints Row 2 og, så det kommer til å bli litt å gjøre fremover Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er fable 2 et spill man kan ønske seg til jul? ( det er så mye andre brae spill ute nå :/ ) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har du spilt eneren? Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Nei jeg har ikke spillt enern men jeg synes at fable 2 ser drit morsomt ut Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Vel siden det ikke vil koste deg noe så kan du jo ønske deg det, å si om hvorvidt du kommer til å like det eller er litt vanskelig da jeg ikke vet hva slags spill du liker. Men jeg synes det er et supert spill iallefall, hvis det teller noe Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg liker Zelda det er ena de beste spillene jeg har spillt:P Lenke til kommentar
zyph Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fable 2 er det nærmeste du kommer Zelda, i både form, stil og måten spillet er bygget opp på. Uendelig vakre landskaper, fantastiske karakterer med morsomme personligheter, skumle monstre og bosser, mørke dungeons, interessante sideoppdrag, og så videre. Jeg har bare spilt i knappe 2 timer (kjøpte spillet i går), men jeg er allerede nå overbevist om at dette kommer til å bli årets største spillopplevelse. Kjøp! Ønsk! Nå! Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Høres fett ut det kommer på ønskelista min. Er det vanskelig eller lett å gjøre oppdrag? jeg må ha litt vanskelig ellers runner mann så fort Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Sjå her! http://www.gamereactor.no/nyheter/115568/O...se+til+Fable+2/ Kommer vist noe stort til Fable 2 snart! Endret 12. november 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fable 2 ble lagt på is når Gears 2 kom Kommer sikkert til å ta det opp igjen til jul en gang, eller tidlig neste år Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fable 2 ble lagt på is når Gears 2 kom Kommer sikkert til å ta det opp igjen til jul en gang, eller tidlig neste år Da burde du glede deg, sykt digg å ta det opp etter en stund å se at du har tjent en god del gull :!: Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 da var min første kone i boks. hus har vi og. men jeg har blitt litt feit, hvordan får man vekk fettet ? Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 da var min første kone i boks. hus har vi og. men jeg har blitt litt feit, hvordan får man vekk fettet ? Spis selleri (lots of it) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er Fable 2 bra? :o Ja. Veldig bra. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Lurer på hvor mye selleri man må spise for å gå ned? Jeg baserte healingen på pai og øl en stund, hvilket har endt opp med en fatness på ca -18. (På en skala der -100 er dårlig og 100 er bra, antar jeg.) Knasker de 2 selleriene jeg pleier å få kjøpt hver dag hos Produce Trader, men det hjelper ikke. Og i motsetning til en Real Life slankekur hjelper det ikke med ekstra mosjon heller. :/ Det tok foresten bare en dags spillpause å gå fra 100% corrupt til 100% Pure. Fremdeles Evil. Karakteren ser fremdeles ganske takras ut, men hornene er borte og øynene er ikke lenger lysende grønne... Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg må si det var spesielt å spille igjennom fable 2.. Spillet er igrunn bra, morsomt at alt man gjør har en viss effekt på omgivelsene.. men når jeg hadde rundet spillet og sett den vanvittige dårlige slutten.... Vel, det ødela hele spillet etter min mening. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er det noe som er enige i meg i dette, PS. Man må ha spilt ferdig Main Quest Er det bare meg, eller må det komme en treer med den slutten. Når Theresa sier "The Spire is mine!!". Jeg håper garantert at det blir en treer, for jeg elsket det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kommer jo lots-off-dlc om noen dager, så det kommer jo mer da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå