Haunts Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) ikke les hvis du ikke har blitt ferdig med main quest Vel, nå har jeg spilt gjennom spillet, og ble litt skuffet på slutten. Ble aldri noen epic boss fight, bare Reaver som skyter Lucien, og så skal det liksom være ferdig? (hvis man ser bort ifra alt man kan gjøre etter main quest er ferdig) og ble litt nysgjerrig når Theresa sa "But the Spire is mine, now, begone!" Synes de kunne lagd en litt bedre slutt for å være ærlig. Men alt i alt koste jeg meg mens jeg spilte spillet Endret 3. november 2008 av Andum Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 ikke les hvis du ikke har blitt ferdig med main quest Vel, nå har jeg spilt gjennom spillet, og ble litt skuffet på slutten. Ble aldri noen epic boss fight, bare Reaver som skyter Lucien, og så skal det liksom være ferdig? (hvis man ser bort ifra alt man kan gjøre etter main quest er ferdig) og ble litt nysgjerrig når Theresa sa "But the Spire is mine, now, begone!" Synes de kunne lagd en litt bedre slutt for å være ærlig. Men alt i alt koste jeg meg mens jeg spilte spillet "Fable 2: lost chapters" incoming .. eller noe. Er helt enig med deg forresten. Jeg må nesten (egentlig..sånn merkelig nok) si at jeg har det mye morsommere på spillet nå som jeg faktisk er ferdig med main storylinen :O Kanskje bare meg som liker og lete etter gargoyles og demon gates osv, menmen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jævlig kort spill må jeg si! proppa fullt med bugs og dritt var det også i det.. og den hunden var plagsom som faen, og alt får enkelt, jeg kunne bare løpe gjennom fiende hele tiden uten at det tok noe skade på meg. Nei rett å slett skuffa, 1'en var mye bedre. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noe jeg synst var litt dumt var reaksjonstidene på kommunikasjon på d-padden. Jeg opplevde å måtte vente en stund på at f.eks. hunde-expressionene skulle komme opp... :S Lenke til kommentar
camxer Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jævlig kort spill må jeg si! proppa fullt med bugs og dritt var det også i det.. og den hunden var plagsom som faen, og alt får enkelt, jeg kunne bare løpe gjennom fiende hele tiden uten at det tok noe skade på meg. Nei rett å slett skuffa, 1'en var mye bedre. Kortere enn fable 1 er den altså ikke og hvis du syntes det er plagsomt at du kunne bare løpe gjennom fiendene er det bare å ikke gjøre det da? For meg var det ikke noe problem siden jeg likte å slåss, spesielt ved bruk av sverd combos og litt magi. Det var altså et par bugs, men jeg opplevde ikke noen "party crashers" og likte faktisk hunden. Selvfølgelig er det smak og behag, men jeg syntes virkelig at det er ikke noe grunnlag for å så mislike spillet såpass mye hvis du likte forgjengeren. De har kuttet ned på noe, men lagt til en god del mer av andre ting som manglet i eneren Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 ikke les hvis du ikke har blitt ferdig med main quest Vel, nå har jeg spilt gjennom spillet, og ble litt skuffet på slutten. Ble aldri noen epic boss fight, bare Reaver som skyter Lucien, og så skal det liksom være ferdig? (hvis man ser bort ifra alt man kan gjøre etter main quest er ferdig) og ble litt nysgjerrig når Theresa sa "But the Spire is mine, now, begone!" Synes de kunne lagd en litt bedre slutt for å være ærlig. Men alt i alt koste jeg meg mens jeg spilte spillet Er egentlig meningen at du skal skyte Lucien, hvis du drøyer lenge nok så har ikke Reaver tolmodighet nok Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Synes det ble ganske lite å gjøre etter mainquestet var ferdig. Slossingen i spillet er ikke akkurat særlig vanskelig heller, så er ikke noe poeng å skaffe noe bra våpen heller. Spillet var gøy i omtrent 5 timer og så ble jeg lei. Skulle heller valgt Far Cry 2 xD Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Spiller det med coop nå med en kompis, drit artig egentlig hvis du klarer å venne deg til det vonde kameraet. Og ofcourse så spiller vi som onde, ikke no mer artig enn å charge Gypsy camp og slakte alle sammen Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Synes det ble ganske lite å gjøre etter mainquestet var ferdig. Slossingen i spillet er ikke akkurat særlig vanskelig heller, så er ikke noe poeng å skaffe noe bra våpen heller. Spillet var gøy i omtrent 5 timer og så ble jeg lei. Skulle heller valgt Far Cry 2 xD Jeg kjøpte begge samtidig, og mener at Fable 2 er et mer spennende spill for Far Cry 2 blir litt mye kjøring og litt mye vakter. Så hvis du liker lange oppdrag, med litt for lite ammo så kjøper du Far Cry 2, Står om Far Cry 2 her Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er det character customization som i mange andre rpger som : Mass Effect, Oblivion i Fable 2? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nei, karakteren din blir formet gjennom dine moralske valg. Uannsett, noen som har fått The ruler of Albion achivementen? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Nei, karakteren din blir formet gjennom dine moralske valg. Uannsett, noen som har fått The ruler of Albion achivementen? Den som går ut på å eie eiendommer på 2,5 mill eller noe sånt? Ja... fått den. Spar til å kjøpe en 5-stjerners shop, så vil du se at pengene begynner å rulle inn slik at du kan kjøpe flere eiendommer... Kjøp alt du ser... Noen ting får du bare kjøpt etter at diverse oppdrag er fullført... Endret 8. november 2008 av J-Core Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som har prøvd å gå fra Corrupt Evil til Pure Evil her? Hvor lang tid tok det? Karakteren min var 100% Corrupt Evil, og jeg vil prøve å gjøre et eksperiment i å se hva som skjer hvis jeg går for pure. Har ikke tenkt å slutte å være evil, bare være Pure evil. Så langt har jeg etter tips på nettet kjøpt opp hele Gypsy Camp og satt leieinntektene der til -100%, for å balansere ut det faktum at jeg har +25% leie- og butikkpriser i Bowerstone og Oakvale. I tillegg har jeg begynt å spise vegetarmat og drikke vann, siden det øker purity. (Noe gir også pluss på moral, tror jeg må holde meg unna dette. ) Noen som har prøvd det samme og vil dele erfaringer? Og hvordan får man gjort screen shots av karakteren? Hadde vært artig å sammenlikne en ganske skummel dame med blå sprekker i huden, røde øyne og lange horn med hva man evt blir ved 100% Pure Evil... Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Eneste måten å få screenshots fra xbox360 er å enten bruke et kamera, eller koble avansert opptaksutstyr mellom kabelen som går fra xboxen til tv skjermen. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 OK, da får det bli kamera. Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 kjøpte fable i stad, skal begynne å spille nå. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 kjøpte fable i stad, skal begynne å spille nå. Du kommer ikke til å angre Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har ikke spilt på en god stund nå, og hadde 130k ekstra når jeg startet opp idag Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 akkurat kommet igang, kommer nok til å bli noen timer foran skjermen. med Fable 2 og FarCry 2. Lenke til kommentar
Naglefaar Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg synes Fable 2 så langt er det beste spilet i 2008. Elska hver eneste time jeg brukte for å komme gjennom main quest, og elsker hver time jeg bruker på å løpe rundt å drepe alt og alle og lete etter gargoyles og demon gates Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå