Morten Porten Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hurra! 49/50 gargoyles.. uten hjelp av guides eller youtube stolt! nå er det bare å tjene opp litt penger til Fairfax Castle The Rammer is mine! my own! my precious! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Faan....ble feit når jeg var ute på den dære spire greia... (og muligens litt for mye pai osv...) så nå er det hamstring av selleri! Lenke til kommentar
camxer Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Folk som har ikke kommet seg gjennom spillet bør ikke lese denne posten pga "spoilers" En ting jeg lurte litt på: hvis du velger å gjenopplive familien din på slutten av spillet, hvem er det som blir gjenopplivet? Kun mannen/konen, barna og hunden eller blir Rosie(søsteren din) også gjenopplivet? Selv har jeg valgt å ofre familien og hunden(spillet er ikke det samme uten pooch) for å så redde alle som døde under byggingen av the spire. Synd at the "Hero of Oakvale" (han du spillet med i Fable 1) var ganske så fraværende i spillet. Theresa levde jo og var "mentoren" din, mens broren hennes var kun nevnt i noen bøker og en eller to ganger i dialog med Theresa. Endret 3. november 2008 av camxer Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Bare familien(barn og kone evt mann) og hunden blir gjenopplivet, ikke Rosie[spoiler/] Endret 3. november 2008 av Zomged Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hm, spoiler tag kanskje? Med familien menes det både den du er gift med, barnet ditt, hunden og søsteren din. Så Rosie blir altså gjenopplivet, men du får et brev fra henne om at hun er et annet sted, sammen med en viss person hun nettopp har møtt (*ehm* Garth). Man får altså ikke møtt henne, men vite at hun lever igjen og har det bra. Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 haha, da har jeg bare ikke fulgt godt nok med. Beklager for galt svar. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen her som har hatt problemer med å kjøpe møbler? Jeg er stadig hos hun i Bowerstone, første til høyre etter broen, men hun har aldri noe annet enn en bok på lager. Er det noe galt med spillet mitt? Det at du ikke får kjøpt møbler av Bowerstone kjerringa er en utviklerkjent bug. Skal komme en patch/fix til det leste jeg I see. Takk skal du ha. Kom nettopp til Bloodstone, så da kan jeg kjøpe møbler der så lenge. Forresten, når du skal overbevise han tredje helten, skarpskytteren, om å hjelpe deg, så får du ett oppdrag hvor du blir gitt ett valg (dere som har gjort det vet hva jeg snakker om). Går det an å reversere effekten ved det gode valget senere? Hvis ikke velger jeg glatt å være litt ond, selv om jeg spiller som god. Alt for skjønnheten. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Det valget der er så ubetydelig med tanke på konsekvenser at du trenger egentlig ikke bry deg. Jeg valgte å være ond i den situasjonen og den eneste konsekvensen var at jeg så et bilde av "valget" da du får en slik slide show av livet ditt på slutten av hovedplottet. Det hindret meg heller ikke fra å være 100% god Endret 3. november 2008 av camxer Lenke til kommentar
veluci Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 går det an og instalere spillet på 360en slik att du ikke trenger cd??? sånn att det loader fortere?? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det valget der er så ubetydelig med tanke på konsekvenser at du trenger egentlig ikke bry deg. Jeg valgte å være ond i den situasjonen og den eneste konsekvensen var at jeg så et bilde av "valget" da du får en slik slide show av livet ditt på slutten av hovedplottet. Det hindret meg heller ikke fra å være 100% god Vel, valget får ganske store konsekvenser hvis du velger å være god. Velger du å være god, så eldes du ganske heftig. Og ettersom jeg spiller som dame, så kan jeg jo ikke ha noe av det! Tror jeg lagret spillet akkurat da, så jeg for vel gjøre det på nytt, også velge den onde siden. veluci: Du vil alltid måtte bruke platen til en viss grad, men etter den kommende oppdateringen, så skal du vistnok kunne innstallere deler av spillet på harddisken slik at det går fortere å laste, og slik at DVD-drevet lager mindre støy. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) går det an og instalere spillet på 360en slik att du ikke trenger cd??? sånn att det loader fortere?? Med NXE (New Xbox Experience) som kommer den 19 november. Les mer her! EDIT: Men spillets DVD må alltid stå i for å bevise at du eier spillet. Endret 3. november 2008 av ~Leakim~ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ikke for å være "party-pooper", men i følge IGN.com sin test, blir ikke loading-tidene nevneverdig kortere. Det er heller noe produsentene kan tenke på å utnytte i fremtiden mener de, men støynivået var iallefall en klar forbedring. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det valget der er så ubetydelig med tanke på konsekvenser at du trenger egentlig ikke bry deg. Jeg valgte å være ond i den situasjonen og den eneste konsekvensen var at jeg så et bilde av "valget" da du får en slik slide show av livet ditt på slutten av hovedplottet. Det hindret meg heller ikke fra å være 100% god Vel, valget får ganske store konsekvenser hvis du velger å være god. Velger du å være god, så eldes du ganske heftig. Og ettersom jeg spiller som dame, så kan jeg jo ikke ha noe av det! Tror jeg lagret spillet akkurat da, så jeg for vel gjøre det på nytt, også velge den onde siden. veluci: Du vil alltid måtte bruke platen til en viss grad, men etter den kommende oppdateringen, så skal du vistnok kunne innstallere deler av spillet på harddisken slik at det går fortere å laste, og slik at DVD-drevet lager mindre støy. Jeg glemte visst å inkludere "onde" i første setning Angående oppdateringen, så er det litt sent for meg med tanke på at jeg har allerede kommet meg gjennom spillet. Selvfølgelig er det bra at de ordner det problemet, siden det var litt plagsomt i lengden med såpass mye støy fra DVD-drevet. Noe jeg syntes er rart med tanke på at xboxen min har aldri støyet så mye med halo 3 eller guitar hero 3. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nå er vel ikke GH 3 og Halo 3 de mest tekniske avanserte spillene å kjøre heller. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Fable 2 vikrer å tyne maskina ganske til max til tider, og i visse partier litt over det også. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jupp, bråker iallefall vanvittig mye mer enn når jeg spiller et hvilket som helst annet spill, ikke at det er så høyt at det plager meg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Bråker mye, og i visse partier sliter den voldsomt med å holde stabil framerate. Noen ganger føles det som du går i gjennom gjørme, selv om det heldigvis ikke er ofte eller veldig plagsomt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Treg meny, lag-spikes osv osv. Har blitt vant med det, er jo som du sier ikke noe som dukker opp ofte, og bra er det. At Lionhead ikke er de største tekniske geniene i skuffen er ikke akkurat en overdrivelse. Jeg spiller dog med såpass høy lyd at jeg ikke legger merke til støyen, det har jeg vel egentlig aldri gjort. Endret 3. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har til nå bare lagt ned ca 6 timer i spillet, så for mye skal jeg ikke si om det tekniske. Eneste jeg merket irriterte meg var at hunden har en tendens til å låse deg inne, og uten mulighet for å hoppe ble man stående en stund til tider. hehe Ellers en det er det jo en fantastisk stemning som gjør at man overser det meste av småfeil og mangler. Til dere som har gjort store deler av spillet: Er det artigst som ond eller god utover i spillet? Frister mest å være en mean faen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vel, hvordan stedene skal se ut når du kommer lengre i spillet kommer jo an på hvor snill du er, men tror ikke akkurat du kommer til å lide noen tap ved å være mean motherfucker. Å sloss inne i Bowerstone, eller å spille død i Oakfield er alltid moro for de som liker sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå