Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!

Leakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er så lange og hyppige loadingscreens i dette spillet at det tar meg litt ut av feelen. Vanvittig knotete inventory management også..

Jeg har det nye 360 Dashboardet så skal prøve å installere spillet, skal jo bli kortere loadscreens da.

Endret av Jext
Lenke til kommentar
Noen her som har hatt problemer med å kjøpe møbler? Jeg er stadig hos hun i Bowerstone, første til høyre etter broen, men hun har aldri noe annet enn en bok på lager. Er det noe galt med spillet mitt?

du vet vel at det er en møbel butikk i Bloodstone og? som har mer fancy møbler

Lenke til kommentar
Noen her som har hatt problemer med å kjøpe møbler? Jeg er stadig hos hun i Bowerstone, første til høyre etter broen, men hun har aldri noe annet enn en bok på lager. Er det noe galt med spillet mitt?

Hun går tom for møbler ut i spillet mener jeg, så der kan du tjene en liten sum ved å selge henne møbler.

Mener dog hun får igjen møbler etter at salget går ut.

Lenke til kommentar

mitt inntrykk av spillet:

bra historie men ALT for kort

fable2 er også latterlig enkelt, kom så og si aldri under 80% i helse på noen punkt i spillet, har vel gjort 90% av alt som kan gjøres (+hele mainquest).

handlingene man foretar seg i spillet betyr heller ikke stort, man kan ha max på corrupt og evil og alt som skal til for bli "snill" er og danse litt i gatene (for og sette det litt på spissen).

hadde et oppdrag som gikk ut på og hugge ned en hel landsby (noe jeg gjorde) og dagen etter var akkurat de samme personene på plass som jeg utraderte dagen før.

d.v.s. ingen konsekvenser.

alt i alt et pent spill men ikke verd pengene for min del.

Lenke til kommentar
Må si jeg ble litt overrasket da kona mi i spillet fikk en farget unge. Og vi er begge hvite. Spørs om hun ikke har vært bortpå en av disse reisende kjøpmennene altså.

Har akkurat samme erfaring jeg og, og den eneste sterkt fargede i spillet er Garth.. hmm... :hmm:

Lenke til kommentar

Det at du ikke får kjøpt møbler av Bowerstone kjerringa er en utviklerkjent bug. Skal komme en patch/fix til det leste jeg ;)

Lenke til kommentar

Trenger hjelp med oppdraget i Temple of shadow.

Jeg skal gjøre den siste mest grusomme offringen.

Har prøvd med onger, men de får jeg ikke med meg ned dit...Også har jeg prøvd med kona min ved midnatt. Leste en plass at det skulle gjøres mellom 12 og 01... Hva gjør jeg feil?? Midnatt er 12:00AM sant??

Lenke til kommentar
Jeg har gjort mainstoryen å har tenkt å starte en nye char men er jo bare en save!!???

vis jeg lager en ny blir den andre borte da?

og btw er det noe en kan gjøre for å bli tynnere??? jeg er feit som en elefant med en hatt på!

Nei, skal vel ikke bare være en save tror jeg...

For å bli tynn, gå til grønnsaksbod, kjøp alt av selleri. Har -5 på fatness elns..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...