Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Sitter nå her litt små forbanna Jeg drev med den siste delen av Blacksmith og hadde bare 1000 gold igjen... så gikk strømmen Ah.. Den siste var fæl, tok så laang tid. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Er egentlig litt skuffa over spillet med tanke på at vi ikke får lov til å drepe barn Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Man kan ikke flørte med barn heller. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Sitter nå her litt små forbanna Jeg drev med den siste delen av Blacksmith og hadde bare 1000 gold igjen... så gikk strømmen Ah.. Den siste var fæl, tok så laang tid. Jeg får se om jeg gidder å begynne igjen i morgen. Er det en achievement (eller andre goder) for å makse ut en jobb?! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvor får jeg kjøpt autograf-kort? Skal visst til en 'general store', men fuglene vet nå hvor det er. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Sitter nå her litt små forbanna Jeg drev med den siste delen av Blacksmith og hadde bare 1000 gold igjen... så gikk strømmen Ah.. Den siste var fæl, tok så laang tid. Jeg får se om jeg gidder å begynne igjen i morgen. Er det en achievement (eller andre goder) for å makse ut en jobb?! Achievment på 5g... + alle pengene du tjener. Anbefaler bartender. Lenke til kommentar
MaGunz Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Skal kjøpe et bra hus og bo i men sliter litt med å komme meg fram i bowerstone. Er det bare market, old district, fairfax garden og cementry der? hvordan kommer jeg til slottet? Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 The Philanthropist - 10G Send a gift to an Xbox LIVE friend, or watch another Hero send one. I presume it has to be someone on your friend list because of the description, at least, that's how I got it. Simply find a friends orb and then select with Left Trigger, A to interact, then select Gift and literally give them anything. The Dollcatcher - 10G Collect all the Hero dolls, or see another Hero collect them. Talk about an annoying achievement. There are 6 (Garth, Reaver, Hammer, Lucien, Theresa and Hero doll) hero dolls in Fable 2. One of which can be bought from the General Trade store (the Hero doll (generic with British pants) but you can only unlock one of the other 5 in your game, so swapping them with friends is a necessity. 1. Noen som har noen av disse? 2. Hva er egentlig friends orb? 3. Noen som blir med å ta noen av de? Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 har akkurat kjøpt masse klær til min kone å gitt det til henne som gift, men ossen får jeg henne til å ta det på seg? noen som vet? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 hvordan finner eg igjenn min forlovede? sist eg såg henen var hun ute ved temple of light, er hun der fortsat da? Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 har akkurat kjøpt masse klær til min kone å gitt det til henne som gift, men ossen får jeg henne til å ta det på seg? noen som vet? Tror ikke du kan velge hva ho skal ha på seg... hvordan finner eg igjenn min forlovede? sist eg såg henen var hun ute ved temple of light, er hun der fortsat da? Hun går til huset deres/ der hun bor, prøv å finn frem "Families" i start menyen. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Andre som har kommet til en plass med en glitcha "banshee" ? Får health ned til minimum, men etter det kan jeg ikke slå den. Reagerer ikke på spells heller, og trenger å drepe den for å komme videre.. Lenke til kommentar
MaGunz Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ingen som kan svare på hvordan man kommer til slottet og de finere delene av "hoved" byen? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har akkurat kjøpt ett nytt hus. Men eg får ikkje sove i det? hvorfor? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ingen som kan svare på hvordan man kommer til slottet og de finere delene av "hoved" byen? Er ikke sikker, men tror det er slik at hvis du ikke leverte papirene til han politimannen når du var barn, mne istedet til han andre, onde typen, så er det ikke noe finere sted. Stedet utvikler seg forskjellig i forhold til hva du valgte. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) OK, har hatt Fable II i to netter nå og hver kveld har jeg lagt meg komfortabelt ned i senga og hatt det utrolig moro med F-2 :!: Digger å bare slappe av, LC med en kamerat, og jakte på gargoyles, silver key, demon doors e.l. Har også en tendens til å sette på én spesielt passende sang og bryte ned alt som er av dører og vinduer på helt tilfeldige hus. Forestill deg characteren min(trill rund godklump i rosa trollmannshatt og rosa/hvitt klesplagg) bare komme brasende inn og slå etter barna dine Har funnet 30-og-noe gargoyles, ca 25 silver keys og kommet meg inn i en del demon doors. Utrolig fornøyd med dette spillet, selv om det avbrutte SR2 spillingen min for en god stund Endret 26. oktober 2008 av Kamizage Lenke til kommentar
Niram Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kjøpte spillet på fredag, og er mektig imponert:) Spiller folk flest som god eller ond? Hva anbefales egentlig? Jeg spiller ond, men vurderer å begynne ny og spille som god i stedet. Liker at folk liker meg, hehe Lenke til kommentar
MaGunz Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er det noen som kan svare på om det er flere distrikter enn market district, old town, fairfax garden og cementry i hoved byen?? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er det noen som kan svare på om det er flere distrikter enn market district, old town, fairfax garden og cementry i hoved byen?? JEg tror det er bare det, ble skuffa over at det var så lite Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er det noen som kan svare på om det er flere distrikter enn market district, old town, fairfax garden og cementry i hoved byen?? JEg tror det er bare det, ble skuffa over at det var så lite Samme her. Tåpelig at byen ser mye større ut enn den er på avstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå