archongamer Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Var skuffende coop ja. Jeg satt å tenkte på alle problemene de hadde en tid tilbake med denne, og de snakket om utsettelse. Noe sier meg de fant ut at coop delen dems ikke fungerte, og at de har lagt inn denne crapy modusen for å rekke deadline og fortsatt ha "coop" i spillet som lovet. Slik det er nå hadde de gjort bedre i å droppet det:/ Lenke til kommentar
MaGunz Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen om har funnet ut noen bra måte og avslutte ekteskap på? Leste et sted at det gikk fort hvis man satt husholdningspengene på 0, men dårlige reultater så langt. Og hva er den beste måten å tjene penger på? Krever jo hvertfall en halvtimes jobbing for å få råd til et brukbart hus og enda mer for en butikk. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvorfor suger coop-delen så innmari egentlig? Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen om har funnet ut noen bra måte og avslutte ekteskap på? Leste et sted at det gikk fort hvis man satt husholdningspengene på 0, men dårlige reultater så langt. Og hva er den beste måten å tjene penger på? Krever jo hvertfall en halvtimes jobbing for å få råd til et brukbart hus og enda mer for en butikk. Jeg er medlem i en sånn "Shadow Worshiper" guild greie, så jeg bare tar "follow" med kjerringa og følger henne dit. Så tar jeg sånn "Wheel of Fortune" greie for å se hvordan hun skal dø.. Hu ble halshugga.... Lenke til kommentar
veluci Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 hvordan donerer man penger til det derre tempelet of ligth???? er det noen vits i det??? og får du skikkelig rusting på spillet?? finner ikke Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 hvordan donerer man penger til det derre tempelet of ligth???? er det noen vits i det??? og får du skikkelig rusting på spillet?? finner ikke Prøv 10 000 gullmynter Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Hvordan synes dere dette er sammenlignet med Oblivion? Endret 25. oktober 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 er coop over live dårlig og? får man ikke bruke sin egen character? Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ok, hvor eksakt går jeg for å hente alle pengene og items'ene jeg har vunnet i Fable II Pub Games på Xbox live ?? Jeg vil kjøpe litt eiendom ! Har kommet til den lille byen hvor jeg må hjelpe noen munker med et-eller-annet. Noen som har snøring på dette ? Leste at jeg må finne en pub og en gamemaster. Jeg gjorde det, han satt utenfor pub'en og jeg kunne spille det crappy spinnerwheel-spillet. Fikk dog aldri tilbud fra han om å motta alle millionene jeg skal ha, samt items fra pub games. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 hvordan donerer man penger til det derre tempelet of ligth???? er det noen vits i det??? og får du skikkelig rusting på spillet?? finner ikke Prøv 10 000 gullmynter men hvordan donerer man?? og hvordan åpner man kisten med halo gearet i?? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 SJØLVSAGT klarte eg å få dette til: http://community.lionhead.com/forums/thread/3157137.aspx Eg er lite lysten på å starte på nytt =( Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 men hvordan donerer man?? og hvordan åpner man kisten med halo gearet i?? Du må ha CE for å få Halo gearet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Da har jeg et litt mer noobete sprøsmål: Hvordan laster man ned Co-Op greiene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ah endelig fikk jeg til å aktivere Halo gearet. Sverdet er fett, må finne noen skikkelig bra augmentation før jeg setter noe på det, ellers så kan jeg angre. Noen som vet hvor cutlassen ligger, den som fulgte med LE? altså hvor er Hall of the Dead? Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Har kommet et stykke ut i spillet nå. Kjøpt et hus, og fått meg kone i spillet *spoilers* Hun man får et quest fra et spøkelse om og knuse hjertet til ** Jeg har bare et spørsmål. Hvordan har man sex? Kunne hvert gøy og se hvordan det funker og få barn osv på spillet, men får det ikke til. Manualen sier at man skal bruke "follow" emoten under "social", for så og trykke "A" på sengen. Men når jeg gjør dette så får jeg bare spørsmål om hvor lenge jeg vil sove :S Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 er coop over live dårlig og? får man ikke bruke sin egen character? Testa nettopp, den som joiner en annens coop spill får ikke bruke sin egen spiller. Man er også her låst til kameravinkelen til den du joiner og spiller med. Den som inviterer beholder eget utstyr og utseende. Jeg trodde det kun var lokal coop som sugde, men kan bekrefte at online coop ikke akkurat var til å hoppe i lufta over. Du kan nårsomhelst sparke ut den du inviterte til din verden og har også god kontrol med hvor dere går siden det er du som styrer kameraet og hvor dere går. Jeg fant også ut hvordan jeg fikk ut alle millionene mine fra XBL pub games; Måtte bare "merge" karakteren fra XBL Pub Games, med min "hero" fra Fable II. Så er det bare å gå til en gamemaster i en pub og hente pengene og items. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 vet man noe om de har noen formening eller planer om å oppdatere spillet så coop ikke blir en vits? var ment å kjøpe xbox live gullmedlemskap men tror jeg dropper det nå.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Da har jeg et litt mer noobete sprøsmål: Hvordan laster man ned Co-Op greiene? Jeg burde kanskje vært mer spesifikk her. Jeg fikk Live Gold for 10 minutter siden, og har ikke peiling. Jeg velger "Download Content" eller hva det vart, på Fable 2 start-menyen, men der er det bare masse filmer og sånt. Noen som kan forklare bedre hvor jeg får tak i Co-Op-delen? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Den er med heile tida, Co-op over internett er så lett som å berre joine nokons game "in progress". Lokal co-op får du ved å trykke "play"-knappen på den andre handkontrollen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Da har jeg et litt mer noobete sprøsmål: Hvordan laster man ned Co-Op greiene? Jeg burde kanskje vært mer spesifikk her. Jeg fikk Live Gold for 10 minutter siden, og har ikke peiling. Jeg velger "Download Content" eller hva det vart, på Fable 2 start-menyen, men der er det bare masse filmer og sånt. Noen som kan forklare bedre hvor jeg får tak i Co-Op-delen? Bare inviter en venn du har i vennelisten din og du har coop. Har du ingen venner enda kan du sette på under Options at du vil se alle på Live, og invitere en du finner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå