Gå til innhold

Fable 2 - Albions borgere!

Leakim

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man finner gargoyles? Ser på oversikten over områdene at det skal være gargoyles man kan ødelegge i hvert område, men har ikke kommet over noen enda.

Har du level 2 eller høyere på Dextrous Skill da? Ellers vil du hverken høre dem mobbe deg, eller sikte på dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg har spilt spillet i et par timer nå, og syns det er helt fantastisk, men har støtet på et problem eller en bug.

Jeg har akkurat giftet meg, og har kjøpt et hus, nå skal jeg gjøre hjemmet mitt til et "Marital Home". Det står at jeg skal gjøre det på et sign utenfor døra, altsa plakaten hvor det vanlighvis står "examin property", men det som er, er at det ikke er noe som referer til det i det hele tatt, har noen andre opplevd dette?

Takk for hjelp;)

EDIT: Jeg fikk det til, jeg brukte så lang tid på å surre at hung ikke likte meg mer. Gifta meg med henne på nytt, og da funka det:)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Fable 2 i hus... Spørsmål i den anledning:

Kan man ikke bruke sin egen character til å joine en kamerat online? Idiotisk å bare kunne spille med premade characters... Coop mister raskt sin sjarm da ja...

Edit: Ved å joine en kamerat kan man som henchman heller ikke interacte med noe som helst! Skuffende... Det eneste man kan er å angripe og gå rundt, samt gjøre emotes som ikke har noen effekt/hensikt...

Er det ikke mulig å løpe rundt hver for seg etter å ha joinet hverandre? Må man "henge fast" i hverandre på samme bilde?

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Tatt fra coveret til Fable 2 ang. coop på Xbox Live.

"Når du blir med en annen spiller i samarbeidsspill via Live, velger du en medhjelper som skal representere helten din.

Denne medhjelperen innehar de samme evnene som helten han er tilknyttet, men ingenting fra beholdningen.

Du får de samme startvåpnene som helten som er vert.

Du mister medhjelperens våpen når økten er over"

Har ikke kommet meg hjem for å spille enda, men dette var en stor skuffelse med tanke på coop delen :(

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Det står at man skal få noe greier fra tidligere helter i den kista i rommet fra 1ern, man skal gå inn på fable2.com og gjøre et eller annent, finner ikke ut hva jeg skal gjøre... Noen som kan hjelpe?

Det er en halo marinedrakt også et sverd som minner om et plasasverd.

hvordan få tak i den?

Forresten, noen som vet hvordan du kan du mindre feit? Ikke at det har noe å si, men er ond, knall hvit i ansiktet og horn ut av panna, så det ser teit ut:P

Lenke til kommentar
det får du viss du har kjøpt collecters edition. aktiver koden og det vill være umulig og ikkje komme over det.

Da henger jeg meg på spørsmålsrekken og spør hvor man skal skrive inn koden, finner ingenting på www.fable2.com. Har CE.

BTW Kongespill! Det blir våkenatt i natt. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...