ymsefisen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen som vet hvor man finner gargoyles? Ser på oversikten over områdene at det skal være gargoyles man kan ødelegge i hvert område, men har ikke kommet over noen enda. Har du level 2 eller høyere på Dextrous Skill da? Ellers vil du hverken høre dem mobbe deg, eller sikte på dem. Lenke til kommentar
MaGunz Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kan noen forklare meg hvorfor i dag av alle dager så kommer ikke posten?? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Skjønner ikke at dere klarer å vente på spill dere gleder dere til i posten, jeg foretrekker å gå innom spillbutikken rett etter jobb på releasedagen, hvor det er garantert at jeg får overlevert penger og spillet i hånda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Så du går inn og sier "jeg skal ha fable 2" og så får du spillet og penger i tillegg? Niiiice! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvordan er coop i dette spillet? Nå tenker jeg på 2 stk på samme maskin. Er det splitscreen eller på samme skjerm. De trailerne jeg har sett så spiller man på samme. Da begrenser det seg væll med hvor man kan gå og slikt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Jeg har spilt spillet i et par timer nå, og syns det er helt fantastisk, men har støtet på et problem eller en bug. Jeg har akkurat giftet meg, og har kjøpt et hus, nå skal jeg gjøre hjemmet mitt til et "Marital Home". Det står at jeg skal gjøre det på et sign utenfor døra, altsa plakaten hvor det vanlighvis står "examin property", men det som er, er at det ikke er noe som referer til det i det hele tatt, har noen andre opplevd dette? Takk for hjelp;) EDIT: Jeg fikk det til, jeg brukte så lang tid på å surre at hung ikke likte meg mer. Gifta meg med henne på nytt, og da funka det:) Endret 24. oktober 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvor langt er fable 2? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 ELSKER DETTE SPILLET. er egentlig ganske likt eneren, bortsett fra att alt er forbredet.. elsket eneren, og dette topper alt.. beste spillet til xbox etter min mening:D:D gleder meg til og spille igjenn.. kjedeli og måtte jobbe i helga Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Fable 2 i hus... Spørsmål i den anledning: Kan man ikke bruke sin egen character til å joine en kamerat online? Idiotisk å bare kunne spille med premade characters... Coop mister raskt sin sjarm da ja... Edit: Ved å joine en kamerat kan man som henchman heller ikke interacte med noe som helst! Skuffende... Det eneste man kan er å angripe og gå rundt, samt gjøre emotes som ikke har noen effekt/hensikt... Er det ikke mulig å løpe rundt hver for seg etter å ha joinet hverandre? Må man "henge fast" i hverandre på samme bilde? Endret 24. oktober 2008 av J-Core Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har armor virkelig ingen ting å si i spillet? det var litt nedtur.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Tatt fra coveret til Fable 2 ang. coop på Xbox Live. "Når du blir med en annen spiller i samarbeidsspill via Live, velger du en medhjelper som skal representere helten din. Denne medhjelperen innehar de samme evnene som helten han er tilknyttet, men ingenting fra beholdningen. Du får de samme startvåpnene som helten som er vert. Du mister medhjelperens våpen når økten er over" Har ikke kommet meg hjem for å spille enda, men dette var en stor skuffelse med tanke på coop delen Endret 24. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har armor virkelig ingen ting å si i spillet? det var litt nedtur.. Jo, det har det, men ikke så veldig mye. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det står at man skal få noe greier fra tidligere helter i den kista i rommet fra 1ern, man skal gå inn på fable2.com og gjøre et eller annent, finner ikke ut hva jeg skal gjøre... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det står at man skal få noe greier fra tidligere helter i den kista i rommet fra 1ern, man skal gå inn på fable2.com og gjøre et eller annent, finner ikke ut hva jeg skal gjøre... Noen som kan hjelpe? Det er en halo marinedrakt også et sverd som minner om et plasasverd. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det står at man skal få noe greier fra tidligere helter i den kista i rommet fra 1ern, man skal gå inn på fable2.com og gjøre et eller annent, finner ikke ut hva jeg skal gjøre... Noen som kan hjelpe? Det er en halo marinedrakt også et sverd som minner om et plasasverd. hvordan få tak i den? Forresten, noen som vet hvordan du kan du mindre feit? Ikke at det har noe å si, men er ond, knall hvit i ansiktet og horn ut av panna, så det ser teit ut:P Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 det får du viss du har kjøpt collecters edition. aktiver koden og det vill være umulig og ikkje komme over det. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ok, hvor eksakt går jeg for å hente alle pengene og items'ene jeg har vunnet i Fable II Pub Games på Xbox live ?? Jeg vil kjøpe litt eiendom ! Har kommet til den lille byen hvor jeg må hjelpe noen munker med et-eller-annet. Lenke til kommentar
Melian Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 det får du viss du har kjøpt collecters edition. aktiver koden og det vill være umulig og ikkje komme over det. Da henger jeg meg på spørsmålsrekken og spør hvor man skal skrive inn koden, finner ingenting på www.fable2.com. Har CE. BTW Kongespill! Det blir våkenatt i natt. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Gå i 360 Dashboard, Redeem Code Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Fikk fable 2 OG farcry 2 idag, så har delt litt på spillinga.. Men en ting må være sagt - fable 2 coop SUX! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå