Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kul i brystet?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er en gutt på 18 år, og for et par uker siden merket jeg noe rart. Under den høyre brystvorten føles det ut som det er en kul eller noe slikt. Ingenting synes, og det gjør bare vondt hvis jeg klemmer hardt. Tenkte ikke noe særlig over det først, men den har altså ikke gått bort.

Har søren kan det være?

Og en ting til: Jeg tror huden min sliter litt med å lege sår. Det tar i alle fall alltid laaang tid før sår/arr etter kviser f.eks går vekk. Jeg pleier å vaske ansiktet i varmt vann et par ganger om dagen, for da virker det som det blir renset. Er det noe jeg ikke burde gjøre? Heller ta pyrisept på?

Beklager for en noe usammenhengende post...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener å huske fra seksualundervisningen at det er helt normalt at gutter kan få en liten kul under brysvortene. Så tror det ikke er noe farlig, men nu har ikke jeg noe medisinsk utdannelse, så du må nok ta mine utsagn med en klype salt.

Men vist du er veldig bekymret så skader ikke ta deg en tur til en lege eller ei helsesøster, ingen vits å uroe seg unødvendig ;)

Lenke til kommentar

Det er ikke noe poeng med bilde, alt ser helt normalt ut.

Er egentlig ikke bekymret, men av en eller annen grunn klarte jeg å tenke kreft, nå i stad. Derfor postet jeg her. :p

Lenke til kommentar
Det er ikke noe poeng med bilde, alt ser helt normalt ut.

Er egentlig ikke bekymret, men av en eller annen grunn klarte jeg å tenke kreft, nå i stad. Derfor postet jeg her. :p

Menn kan få brystkreft, ikke at det skjer ofte, men fullt mulig. Får du vont hvis du klemmer på den så kan det være en idè å undersøke det med legen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...