michael691 Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Heiiiiiiiiisann =D Hvordan er det jeg setter patch på klær? Det er lagd av ull. Dama sier at man skal stryke det på? Jeg vil ikke bruke sikkerhetsnåler xD eller lim f.eks. men hvordan?? takkas Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Du bør lære deg å høre på dama de Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Sånne patches har et tynt lag med lim på baksida som smelter når du STRYKER det på. Da sitter den bom fast. Så hør på dama di, du. Endret 16. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Du bør lære deg å høre på dama de Ja :: Men jeg prøvde å stryke, det gjorde jeg i 20 sek. med varm ''strykejernplate'' og da skjedde det ingenting :/ kanskje jeg gjør det feil. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Patch til klær? Trodde dette kun kom til spill og programmer. Har den samme funksjon på klær, altså å fikse feil (hull osv)? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Hm, da er vel en patch som ikke skal strykes fast..symaskin ftw. Edit: nei. Patches er også sånne firkanta/runde tøybilder med logo til band eller lignende på. Endret 16. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Men den fikser også hull, kanskje ikke mainly det den er til, men. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Det kan være til hull ja men jeg vil feste det på den svarte buksa mi Takk for svar. Så det er bare å stryke en stund? Kan bildet bli ødelagt? Det er sånn her det er snakk om: Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Nå sto jeg med strykejernet i 5 minutter, lot den kjøle seg ned i 15. Men det funka fortsatt ikke.. Ser ut som det ikke er no lim :/ Men.. Ser dumt ut å bruke sikkerhetsnåler Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Kanskje det ikke funker fordi bildet er så stygt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Kanskje det ikke funker fordi bildet er så stygt? Herregud, er det slik man skal svare? Skal ikke disse sys på? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Skal ikke være noe heksekunst å sy den på buksa med nål og tråd akkurat. Å få det til å sitte fast over tid må det nok litt bedre sying til. Kunne jo brukt lynlim, men det trekker inn i buksa så det blir en ekkel hard spot midt på låret, da. Endret 18. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå