EinarEriksen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Eldre kjøper Nokia, yngre kjøper Sony Ericsson og nesten ingen kjøper noe annet. Les mer Lenke til kommentar
trondtang Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Jeg har nokia.... n95 8gb Endret 16. oktober 2008 av trondtang Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hehe. Det jeg alltid har sagt ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Oj, må vel forte meg å skaffe en Nokia siden jeg er 31, aka gammel. Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Interessant, skulle tro dev var flere som kjøpte noe annet. Samtidig så tilbys vi kun nitriste billigtelefoner eller rådyre design/smart-telefoner av de andre merkene. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Bruker mobilen min bare til å ringe med, så Nokia har ganske greie mobiltelefoner til slikt... Endret 16. oktober 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Nokia har 47 prosent markedsandel i Norge, noe som er ti prosent mer enn Sony Ericsson. Feil. De har ca 27% mer. Eventuelt ti prosentpoeng, om dere vil. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har sverget til Sony Ericsson i mange år. Er 30 år nå og har fortsatt ikke gått over til Nokia, selv om fristelsen til å kjøpe en rimelig telefon med wlan har vært stor. Nå ser det ut til at Sony Ericsson gir ut mobiler med wlan, og da ser jeg ingen grunn til å gå over til Nokia. Jeg bruker mobilen som kamera, og til hobbybasis har det fungert utmerket. Når jeg kjøper meg et skikkelig kamera en gang, vet jeg ikke hva jeg gjør. Kanskje jeg kjøper meg en walkman-mobil istedet. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hadde vært interesant å vist hvordan fordelingen var mellom kjønnene og. Har en mistanke om at gutter er større brukere av Nokia pga. at de er oftere teknofreaker enn jenter. Og Nokia har en tendens til å fylle telefonene sine med mye teknologi. Og kunne vært interesant å se hvordan det fordeler seg på smarttelefoner hvor jeg har en følelse av at Nokia og SE er mye mindre. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har hatt 1 sony ericsson, 1 nokia og 1 samsung... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Å gå over til Nokia er vel det samme som når alle karer kommer over en viss alder og går over til gammel dressbukse som hverdagsplagg. Rundt 50 altså. Endret 16. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Å gå over til Nokia er vel det samme som når alle karer kommer over en viss alder og går over til gammel dressbukse som hverdagsplagg. Rundt 50 altså. Hehe Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Bruker mobilen min bare til å ringe med, så Nokia har ganske greie mobiltelefoner til slikt... Det forklarer jo alt, for telefoner fra de andre fabrikantene er jo ikke noe å ringe med Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Har mye rart jeg, men Sony Ericsson og Nokia inngår i samlingen. Akkurat nå bruker jeg noe langt mer sjeldent her til lands Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 to siste mobilene har vært billig shit fra SE, men er utrolig keen på å gå over til Nokia egentlig. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Litt morsomt at SE har så stor markedsandel, særlig i enkelte aldersgrupper og på enkelte steder. Særlig når de er mye mindre på lands- og verdensbasis enn de ca. 80-90% som bruker Sony Ericsson på skolen og omegn skulle tilsi. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Undertittel: Unge i Norge elsker proprietære tilkoblinger for lyd og data samt en sær minnekortstandard. Håper SE gir seg med det snart. Endret 16. oktober 2008 av mandela Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Bruker mobilen min bare til å ringe med, så Nokia har ganske greie mobiltelefoner til slikt... Det forklarer jo alt, for telefoner fra de andre fabrikantene er jo ikke noe å ringe med Når det gjelder å få tak i en billig holdbar mobil som man bare ringer med så har Nokia et fint utvalg. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ungdom er også mer utsatt for gruppepress... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ungdom er også mer utsatt for gruppepress... Jepp, Hasj og Sony Ericsson mobiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg