Enceladus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Anbefal meg noen gode multiplayer spill på wii Det bør helst være for opptil fire spillere. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Spill jeg har spilt (og likt): - Mario Kart - Super Smash Bros. - Mario Party 8 - Rayman Raving Rabbids 1/2 Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kommer litt an på publikum, Jeg vil si Super Smash er bra, men er for de som er litt spessielt interessert i spill. Mario Kart derimot kan alle sitte ned og ha det moro med. Ellers er jeg veldig glad i Guitar Hero og Rock Band. Rock Band er spessielt egnet til flere spiller samtidig. Rayman Raving Rabbits er gøy, men vil si har kort levetid. Mario Party 8 syns jeg bare var kjedelig. Mye venting, og lite spilling. Warioware var veldig tidlig ute, men det er fortsatt et bra Party Spill. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Hmm er det ikke flere bra multi spill enn dette? Vi er en organisasjon for ungdom mellom 15 til 30 år med psykiske vansker En gang i uken samles våre medlemmer i noen timer på kveldstid og koser oss med god mat og frie aktiviteter, deriblandt wii for de som måtte ønske det. Vi har enda bare de spillene som fulgte med wiien og de begynner folk å gå lei av nå. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvor mange vli du ha liksom? Har du prøvd alle de overnevnte spillene ? Det finnes også en god del gode på VC og noen få på WiiWare. Bomberman er enkel og genial. Koster bare 1000 poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå