ATHLON XP Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Se tema.Hva er best og hvilken av disse er enklest å lage?Går Gk mek.Hvordan bør jeg gå fram?Hva med feste,tetninger å slikt? Lenke til kommentar
ATHLON XP Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Da skal jeg lage selve kjøleblokken men er det vanskelig å lage nippler eller hva man skal kalle det eller skal jeg kjøpe slikt hos microplex og ordne hull på kjøleblokka etter kos nippler jeg kjøpte?Noen anbefallinger? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Ville tro at kjøleblokk blir best og enklest. Jeg hadde kjøpt nipler, er litt vanskelig å lage noe sånt. Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Men det hadde vært mye råere om du hadde laget en ribbe.. hjemmelagde vannblokker har vi sett før, dette var nytt og spennende.. Gå for ribba!! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 I stedet for nipler kan du evt. bare lodde på et par rørstumper. Om du likevel vil ha nipler, tror jeg neppe microplex er det billigste stedet du kan få tak i det. Er du lat og skal bestille noe derfra uansett er det vel greit nok. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 hvis du lager en slik http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=MCX462PLUS så hadde jeg blitt mektig imponert, post resultatet da Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 vil tro at enhver rørlegger forretning har noe du kan bruke. Byggmakker også kanskje? husk å gjenge opp hullene i blokka til riktig størrelse osv. det enkleste er nok å bare benytte deg av rørstumper som passer best mulig med hullet du lager. Så bare lodder du tett eller tetter på en annen måte. Da slipper du å lete byen rundt etter nipler og mer utstyr. Lykke til uansett Lenke til kommentar
drbass Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Ikke vanskelig å lage nipler da, har du aldri hørt om dreibenk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå