passivaggresivsnekkern Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Har akuratt kjøpt meg en Netgear WGR614 router... etter at jeg skriver inn noen detaljer så kommer det fram "An error occurred. Select a troubleshooting option. We are not able to connect to the Internet with your current settings. Select a troubleshooting option below: Restart your network in the correct sequence shown below, moving from right to left in the drawing. Then, run the Smart Wizard again. Check your Internet Service Provider login settings. Back to Internet settings page" dete skjer hver eneste gang og jeg gir snart opp... hjelp? Lenke til kommentar
Star Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har du koblet til WAN porten? Hadde dette problemet selv - fikk ikke konfigurert routeren før den var plugget opp mot nettet :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå