simentp Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 hei jeg skal selge en spillpakke på 17spill. spillene er: Black Need For Speed Carbon Wrc 3 RTL Biathlon 2007 The Sims Haven: Call Of The King XGRA: Extreme G Racing Assosiation Metal Gear Solid 3 Ridge Racer IV The Getawey GTA Vice City SingStar party m/ 2 mic Ofroad Extreme Star Wars Battlefront (riper i den så det funker ikke så bra) F1 Championship 2000 Uefa Euro 2004 Midnight Club 3: DUB Edition Remix I tilleg har jeg 1 PS2 håndkontroll og 1 PS2 dvd kontroll og 2 Memory Card. hva tror dere jeg kan få for den pakken? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Tror nok ikke du får så veldig mye. PS2 er ikke verdt noe særlig mye nå lenger. Det samme gjelder spillene. Kanskje du får 600? Du kunne nok fått endel mer dersom det var snakk om tidløse spill, men ser ikke så veldig mange av dem i lista heller. Endret 16. oktober 2008 av qweac Lenke til kommentar
simentp Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 vet.. det er ganske mange gamle spill forde jeg skiftet konsoll til xbox for 2år siden så skiftet jeg til 360 nå i sommer ferien Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kanskje en hundrelapp eller to. For mange gamle spill for hardcore og for lite Buzz og Singstar for casual. Kanskje bedre sjanse å selge de hver for seg? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Kanskje en hundrelapp eller to. For mange gamle spill for hardcore og for lite Buzz og Singstar for casual. Kanskje bedre sjanse å selge de hver for seg? hvor mye kan jeg selge de for da? 75kr stk elns 50? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 hvor mye kan jeg selge de for da? 75kr stk elns 50? Tja, tyve-tredve pr stk kanskje. Kun Black, MGS3, Vice City og Singstar som er verd noen kroner imo. Og alle er såpass gamle at man får de billig overalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå