BorgSol1 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Prøver meg på noe nytt med dette bildet, bare for å teste ut litt. Fungerer det eller hva kan jeg gjøre annerledes? Exif: Lukkertid: 1/350 Av : 4,0 Iso : 100 WB : Auto Focal : 105mm Objektiv: Canon 24-105mm f4 L Camera : Canon eos 350D Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 vell du lyver ikke me titelen Fin farge bruk. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 vell du lyver ikke me titelen Fin farge bruk. Takker! har lært å ikke lyve..hehe ;P vell du lyver ikke me titelen Fin farge bruk. er det Sigma sin 70-200 f2,8 du vurderer? jeg har den selv og er kjempefornøyd med den igrunn, litt tung kanskje mn sånn må det vel være Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 vell du lyver ikke me titelen Fin farge bruk. Takker! har lært å ikke lyve..hehe ;P vell du lyver ikke me titelen Fin farge bruk. er det Sigma sin 70-200 f2,8 du vurderer? jeg har den selv og er kjempefornøyd med den igrunn, litt tung kanskje mn sånn må det vel være Oi ups jeg har kjøpt den Brukte den på Latter i noen timer i dag Jeg må passe på å oppdatere signaturen... tar det i morgen når jeg har passert vinen og Whiskeyen "brb" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå