ttt Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 som sagt så lure eg på om det er noken som veit om eit bra program til å brenne sperre cdar som eg brenne sjølv Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hehe, det klarer jo ikke spillprodusentene en gang :wink: Hva i all verden skal du med det anyway? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hvis hensikten er å beskytte innholdet, er kryptering og passordbeskyttelse en ting du kan vurdere. En konkret 'brennesperre' tror jeg du får alvorlige problemer med å få implementert. Men bevares, lykkes du, er det nok $$ å tjene på det. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 tja.. tenkte at eg kunne prøve å beskytte mine dyrebare cdar.. sånn at vist eg låner dei vekk så vert det ikkje laga fult av kopia.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 tja..tenkte at eg kunne prøve å beskytte mine dyrebare cdar.. sånn at vist eg låner dei vekk så vert det ikkje laga fult av kopia.. Smart tenkt :wink: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 hmm, effektiv rippe-sperre ville vel være å slenge inn en mikroskopisk lydspor? funka jaffal før... Lenke til kommentar
doofus Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Sony har enda ikke klart det etter å ha lagt millioner i securom. CloneCD og alcohol vil hele tiden oppdateres så det tar de nye beskyttelsene. Doofus Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Sony har enda ikke klart det etter å ha lagt millioner i securom. CloneCD og alcohol vil hele tiden oppdateres så det tar de nye beskyttelsene. Doofus Titta litt i signaturen din, er det sexial edtition du har av hardisken ? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 han har vel flytta over harddisken fra 386'en da, vel? alle vet hvor vanskelig det er å kvitte seg med dem... :o Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Tilbake til temaet - hvis du nesten er sikker på at ikke noen av vennene dine har programmet CloneCD (noe som den ultimate brenneren har), så kan du kopiere CD'ene dine med CloneCD. Den lager sin egen lille "kopibeskyttelse" som gjør at kun CloneCD kan kopiere platen videre igjen. Ikke Nero kan brenne CD'ene engang. Håper dette kanskje hjelper deg. CloneCD er det ultimate brenneprogrammet! Lenke til kommentar
Cyclone Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Tilbake til temaet - hvis du nesten er sikker på at ikke noen av vennene dine har programmet CloneCD (noe som den ultimate brenneren har), så kan du kopiere CD'ene dine med CloneCD. Den lager sin egen lille "kopibeskyttelse" som gjør at kun CloneCD kan kopiere platen videre igjen. Ikke Nero kan brenne CD'ene engang. Håper dette kanskje hjelper deg. CloneCD er det ultimate brenneprogrammet! 'finnes noen programmer som lurer den sperren og :wink: kan ikke navnene, men har snublet over de mange ganger Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg utrykket meg kanskje litt feil. Noen kunne kanskje forstå det slik at INGEN andre program kan kopiere de CD'ene, men det er det jo. Jeg mente bare de mest vanlige brenneprogrammene som folk flest eier... Lenke til kommentar
doofus Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hehe, skrev den gamle signaturen i bamsemums-rus klokka midt på natta en eller annen gang. Var drit sur på Creative for EEPROM feil på Audigy og rabla bare drit ned. Men nå er den fiska! Doof Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå