akristina92 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei! Har gledet meg til SOCOM en stund, og siden jeg har hørt det har blitt utsatt i europa lurer jeg på om det er lurt å kjøpe deg på PSN store med US-kontoen min? Har det noen negative sider til seg? Kanskje jeg bare får spille på amerikanske servere eller noe sånt? Lenke til kommentar
Norfra Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Ja er det noen som har fått lastet det ned fra US PSN, og fått spilt litt? Ser ut som de driver med noe vedlikehold på PSN EU/US for øyeblikket. Endret 16. oktober 2008 av Norfra Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Lastet ned fra us store tidligere i dag. Funker bra å spille med eu nick. Mange norske som har kjøpt spillet allerede. Spiller på Eu serveren. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg venter til det har roet seg på www.socom.com forumene for min del. Er jo ragnarokk der for øyeblikket med folk som klager og bærer seg. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg venter til det har roet seg på www.socom.com forumene for min del.Er jo ragnarokk der for øyeblikket med folk som klager og bærer seg. Ja, men vi snakker om amerikanere da. Syte og klage er det de gjør best. Og de som har noe å klage over, er de som roper høyest. Seriøst, det funker helt fint. Vaffall til å være en nylansering. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg venter til det har roet seg på www.socom.com forumene for min del.Er jo ragnarokk der for øyeblikket med folk som klager og bærer seg. Ja, men vi snakker om amerikanere da. Syte og klage er det de gjør best. Og de som har noe å klage over, er de som roper høyest. Seriøst, det funker helt fint. Vaffall til å være en nylansering. Jo takk, jeg har mine tvil om at det er så ille som enkelte der vil ha det til. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Socom skal da være regionfritt det? Så skal da ikke ha noe å si om du kjøper det på US store nå? Veldig kjedelig å måtte vente i 1(?) måned på eu-lansering iaffal.. Driver og laster det ned nå hadde hatt det installert hadde det ikke vært for at ps3'n slo seg av etter 2 timer med inaktivitet. Trodde ikke den slo seg av når den lastet ned ting jeg, men da tok jeg feil Lenke til kommentar
furyian Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 ok? trodde ikke det var mulig å bruke et norsk visa kort selv om man har en us psn konto? Har hørt at man må ha et amerikansk visa eller kredittkort for å få adda funds på us psn kontoen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tja eg har oppgitt amerikansk adresse etc. på mitt VISA kort, funker fett det Lenke til kommentar
Candey Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det funker ikke hos meg. Skriver inn Visa koden, så kommer jeg meg videre til adressa, som ikke matcher visa koden. Skjønner ikke hvorfor NOEN får kjøpt, men ikke jeg. :S Lenke til kommentar
jakzen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Fikk kjøpt dette uten problemer i går. Spillte noen timer på us servere.. men i dag klarer jeg ikke å komme inn på spillet engang.. INITIALIZING NETWORK --> NETWORK INITIALIZING FAILED... Noen som vet hva det er? Spiller andre spill online uten problem. Var sånn i morges og er sånn frmedeles nå.. kjipt Men uansett var det fett spill så lenge det varte Endret 18. oktober 2008 av jakzen Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hva synes dere om spille? Jeg synes det var veldig "hakkete" kan man si, dårlig animasjon osv, hvordan aimer man "fint"? synes det er litt tungvindt å "spraye" hele tiden... Lenke til kommentar
Candey Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det rett og slett klikker for meg. Jeg får ikke kjøpt spillet siden visa eller mastercard informasjonen ikke stemmer overens med den amerikanske addressa. Det er jo ingenting jeg får gjort noe med?! Hvordan får alle dere andre kjøpt spillet og ikke jeg? Jeg skriver altså inn kort nummeret og trykker continue, så kommer jeg til den amerikanske adressa som jeg skrev inn da jeg laget meg en amerikansk bruker. Men da jeg trykker confirm får jeg da en feilmelding, jeg er desperat etter å få kjøpt Socom, alle vennene mine spiller det, mens jeg ikke får kjøpt det! Any suggestion? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Hva synes dere om spille? Jeg synes det var veldig "hakkete" kan man si, dårlig animasjon osv, hvordan aimer man "fint"? synes det er litt tungvindt å "spraye" hele tiden... Er meget happy ; ) knallgøy..Får socom 2 feeling av det. Er fortsatt noen små irriterende detaljer som må fikses da.. Slik som at stats menyen vil jeg gjerne ha halvusynelig som før og man da ikke må stoppe for å sjekke den osv. Loade tider og litt små hakking til tider må smoothes ut. Hovedmenyen trenger noen småting som at man skal kunne se hvilket rom folket er på osv.. (rart at alt dette ikke var på plass med engang liksegått, da de skulle lage det likt de gode gamle socom 1 og 2) ellers er jeg kjempehappy og det blir knallgøy med klankamper igjen! For de som liker klanopplegg (eventuelt bare kose spille sammen med godt folk),online gaming,3ps.. Så er det løp og kjøp! ; ) Edit: Aimen er jo gjort slik sånn at det ikke skal være grise enkelt å drepe folk, slik at det går litt på skills. du finner en teknikk etterhvert som gjør det enklere ; ) Endret 19. oktober 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hm, rar måte å ha aimen på, tenker bare at man setter på scopes og red dot sight o.l på customize seksjonen, men hva er vitsen med å ha red dot sight når man ikke kan bruke det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Scopes kan man da bruke ved å trykke opp på d-pad? Eller misforstod eg deg no kanskje? Endret 20. oktober 2008 av Mala Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Var scopes jeg mente ja, men ser ikke ut til å fungere med Red dot sight... :/ Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kjøper heller retail når det lanseres. For da får man med Official PS3 Bluetooth headset med Høykvalitetslyd og digg charger dock! Lenke til kommentar
jakzen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har nå spillt dette i 2 dager og må si meg veeldig fornøyd. Kansje litt små buggs her og der, men ellers veldig bra. Eneste jeg mangler nå er noen andre å spille med (norske) så hvis noen har ledig plass på psn så add meg gjerne. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 kom deg på socom.no og sjekk nicka der ; ) så har du mange å spille med.. skal legge deg til ; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå