ThomasOwren Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Phoenix Wright gjenoppstår når verdens mest vimsete advokatserie er tilbake. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 8 av 10, ikke verst. Gleder meg til Gyakuten Saiban 5. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Eg elsker denne serien. Har sjølv hatt spillet i eit halvt år no, importerte. Beste i serien imo. Lenke til kommentar
junkish Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) hehe, elsker denne serien selv. faktisk favoritt spillserien min:) gleder meg til spinoff spillet som kommer om en stund (adventure spillet) Endret 16. oktober 2008 av junkish Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det er dårlig at Europa får dette så mye senere enn USA. Har vel hatt det siden i vinter de over dammen? Håper spanjolene, tyskerne, italienerne og franskmennene snart kan lære seg engelsk, slik at utviklere slipper å bruke tid på oversetting. Hvis det er det de har somlet med da... Lenke til kommentar
MmO311 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 GLEDER MEG SÅNN til PW:5 , vet man om det også kommer til å bli med Apollo? Det var noen som snakket om at det ville bli med Phoenix igjen. Gyakuten Saiban 1-3 er de beste, til nå. Men gleder meg også til Gyakuten Kenji kommer... altså Perfect prosecutor spillet! Men herregud T&T er et så bra spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg