Abishgal Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Har slitt med følgende i årevis: Trøtthet/slapphet Tynn uansett hvor mye jeg spiser 0 energi uavhengig av store inntak koffein og sukker. Har lurt på om jeg var underernært eller om jeg har kronisk utmattelses syndrom. så tok en test hos legen, men han sa den var helt fin. Kom så selv fram til at jeg kan ha parasitter i kroppen i form av innvollsorm. Disse kan lett ligge i kroppen i årtier uten mistanke har jeg hørt, og kan lett smittes ved spising av sand - ustekt kjøtt osv. ANYWAY! Har kjøpt en pakke vermox nå og har tatt en tablett. Men står på pakken "ved annen innvolsorm enn småmark rådfør med lege" Tenkte ta en tablett morgen og kveld i 3 dager nå, som skal kurere alle former for orm/parasitt infestasjon. Er dette i noen som helst form FARLIG om man IKKE har det? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Er dette i noen som helst form FARLIG om man IKKE har det? Det kan være farlig i form av sjokk pga. allergi. Men hvorfor? Bare fordi du har lest et eller annet sted at orm fører til trøtthet? Endret 16. oktober 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Abishgal Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Er dette i noen som helst form FARLIG om man IKKE har det? Det kan være farlig i form av sjokk pga. allergi. Men hvorfor? Bare fordi du har lest et eller annet sted at orm fører til trøtthet? Har også hatt magesmerter over en lengre periode, og følelser av "bevegelse" der nede. Har også hatt mareritt av å bli spist levende av bendelorm. Samt kløe i endetarmen (men ingen tegn til orm) Har sånne "frø" lignende biter i avføringen med det er vel vanlig? For store til å være egg vil jeg tro Så hvorfor ikke bare være på den sikre siden? Om kuren ikke er farlig er det ingen grunn til å ikke prøve det? Enten kommer det en 20 meter lang bendelorm ut, ellers skjer det ingenting. Lenke til kommentar
Abishgal Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 ingen "HERREGUD - STOPP, DET DER KAN DREPE DEG!" posts så regner med det er helt ufarlig. Så fortsetter kuren ut Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 For guds skyld, hold deg unna sider som lommelegen.no. Større grunnlag til paranoia finnes ikke. Man har gjerne en liten forkjølelse, og etter å ha lest der inne tror man at man har en mutert versjon av AIDS som dreper på under 40 minutter. Fra spøk til revolver, ta deg en tur til fastlegen din og be han ta en full sjekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå