LaStrada Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Heisann! Driver på med et prosjekt på NTNU nå hvor vi skal bruke spring og hibernate for å utvikle en nettside. Problemet er at jeg (og resten av gruppa) har null peiling på disse rammeverkene. Har allerede kjøpt boka Agile Java Development with Spring, Hibernate and Eclipse. Det jeg sliter mest med er å lage en login som henter brukere fra databasen (MySQL) og å skrive ut ting i databasen. Vi har fått til store deler av koden til hibernate, så vi klarer å sette inn og hente ut ting i hibernate. Da burde det være lett å hente ut dette fra hibernate og få det ut på nettsiden via spring. - Noen som har noen bøker, tutorials eller noe sånt å anbefale? Har søkt masse på nettet, men finner ingen gode tutorials som viser hvordan alt dette fungerer sammen. - Hvordan kan man lettest hente ut informasjon via hibernate? (edit: synes den boka jeg har viser hvordan man gjør alt det grunnleggende. Ønsker litt mer konkrete eksempler) Endret 16. oktober 2008 av LaStrada Lenke til kommentar
jurg Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hibernate har gode tutorials på hvordan man skal hente ut informasjon. Ta en titt på FullTextSession og org.hibernate.Query. Brukte Hibernate i samme prosjektet i fjor, fant alt vi trengte av info på hibernate.org. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå