Gå til innhold

Coca Cola i gangene


HaterDiskus

Anbefalte innlegg

Her har vi et gullkorn hentet fra denne kategorien. :!: Jeg trenger ikke forklare mer, for dette taler for seg selv. Tråden i gullkorn-kategorien går sånn her:

 

Dette kommer direkte fra en tråd i Sosialt.

 

Hei, de selger cola på skolen min. Dette er bare et rykte da.

Noen som kan tenke seg hvor de selger det? Har sett i gangene, ingenting der.

 

PFT.

-[brukeren]

 

Så kommer det fra bruker 2:

 

Har du sjekket lærerverselet? fant mye rart der i mine gamle dager :D

 

Lo så tårene trillet! :!:

 

Så kommer svaret:

 

Svaret burde ikke være der, det var ikke noe morsomt.

Men den første posten var genial.

 

Med tanke på at jeg dro samme (dårlige) spøken lenger oppe i tråden, og det at innlegget er blottet for smileys, så tror jeg at dette er ment seriøst. :!:

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
15 innlegg og allerede sitert til gullkorn :new_woot:

 

Jeg mente det seriøst, svaret var ikke gøy, men det at det går et rykte om av at det (av alle ting) selges cola på skolen er jo helt hysterisk.

 

Jeg pleier vanligvis ikke å sitere posten over meg, men kan ikke rissikere at dette blir redigert bort. :!:

 

Det er jo det at du var seriøs som er så morsomt. Og det du sier nå gjør det jo enda morsommere. Du tror at det er snakk om Coca Cola, og at det da er helt latterlig at det "går rykter om det", ikke sant? Sånn jeg forsto det ihvertfall. :) Det morsomme er jo at det ikke er snakk om Coca Cola i det hele tatt, men kokain. :!:

Lenke til kommentar

Jeg har hørt slangordet "Coke" og "Coca" om kokain, men ikke cola :p Nå følte jeg meg litt mer eid, men det var gøy for det.

 

Men hvis det faktisk ble solgt kokain på skolen, så må man vel spørre folk som muligens dealer det, ikke se i gangene etter det jeg trodde mentes som salgsboder eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Jeg har hørt slangordet "Coke" og "Coca" om kokain, men ikke cola :p Nå følte jeg meg litt mer eid, men det var gøy for det.

 

Men hvis det faktisk ble solgt kokain på skolen, så må man vel spørre folk som muligens dealer det, ikke se i gangene etter det jeg trodde mentes som salgsboder eller noe sånt..

Jeg har kun hørt "kola" om kokain, aldri "coke" eller "coca".

Lenke til kommentar
Jeg har kun hørt "kola" om kokain, aldri "coke" eller "coca".

Her er det motsatt. Dog cola/kola har blitt brukt bittelitt.

Er vel avhengig av sted og miljø, i guess.

Ja, det stemmer nok. Nå kan ikke jeg skryte på meg å være i et narkotisk miljø, så de ordene jeg har hørt har jeg kun sett på fjernsyn.

 

Men, tilbake til topic, morsomt gullkorn dette.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt slangordet "Coke" og "Coca" om kokain, men ikke cola :p Nå følte jeg meg litt mer eid, men det var gøy for det.

 

Men hvis det faktisk ble solgt kokain på skolen, så må man vel spørre folk som muligens dealer det, ikke se i gangene etter det jeg trodde mentes som salgsboder eller noe sånt..

Jeg har kun hørt "kola" om kokain, aldri "coke" eller "coca".

 

Coca som i Cocain eller noe sånt, og coke uttales omtrent likt.

Det er jo sånne slangord som blir laget for at folk som overhører samtalen skal tro at det handler om cola (Coke), akkurat slik som jeg gjorde..

Lenke til kommentar

mja, jeg tenkte coca cola først, no question, og lurte på hva søren folk flirte sann for.. Folk spør om mye rart, og Colasalg på en skole er i kategorien "mindre rart", etter hva som befinner seg her på forumet (joda, tok en lørdagskveld og lette gjennom forumet på jakt etter noe morsomt, og det fant jeg. En historie eller noe om noen som pulte syltetøy, i glass, selvsagt. Husker ikke helt, lenge siden...).

 

Da je fikk fasiten på "cola", smilte jeg litt, og så:

ThatsNotFunny.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...