Brokendeer Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10274 Er dette en bra spill PC til bra pris? Har ikke peiling, så trenger virkelig hjelp! Klarer den de fleste nye MMORPG- spill uten å lage? ------ mod. anm: Heisann! Jeg har endret innlegget ditt om slik at tittelen ble litt mer informativt. Vi anser det er viktig å ha gode titler i forumet her av flere årsaker. Blant annet fordi forumet blir mer ryddig og oversiktig samtidig som det er lettere å få de svarene man er ute etter og de rette personene til å lese tråden med en god tittel. Vanligvis når et emne har en dårlig tittel gir vi en advarsel i tråden for deretter å stenge tråden dersom tittelen ikke endres, men siden jeg ser at du er rimelig ny her på forumet har jeg valgt å endre tittelen for deg denne gangen Endret 16. oktober 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Brokendeer Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10274 Er dette en bra spill PC til bra pris? Har ikke peiling, så trenger virkelig hjelp! Klarer den de fleste nye MMORPG- spill uten å lage? ------ mod. anm: Heisann! Jeg har endret innlegget ditt om slik at tittelen ble litt mer informativt. Vi anser det er viktig å ha gode titler i forumet her av flere årsaker. Blant annet fordi forumet blir mer ryddig og oversiktig samtidig som det er lettere å få de svarene man er ute etter og de rette personene til å lese tråden med en god tittel. Vanligvis når et emne har en dårlig tittel gir vi en advarsel i tråden for deretter å stenge tråden dersom tittelen ikke endres, men siden jeg ser at du er rimelig ny her på forumet har jeg valgt å endre tittelen for deg denne gangen Takk:) Lenke til kommentar
Brokendeer Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10274 Er dette en bra spill PC til bra pris? Har ikke peiling, så trenger virkelig hjelp! Klarer den de fleste nye MMORPG- spill uten å lage? ------ mod. anm: Heisann! Jeg har endret innlegget ditt om slik at tittelen ble litt mer informativt. Vi anser det er viktig å ha gode titler i forumet her av flere årsaker. Blant annet fordi forumet blir mer ryddig og oversiktig samtidig som det er lettere å få de svarene man er ute etter og de rette personene til å lese tråden med en god tittel. Vanligvis når et emne har en dårlig tittel gir vi en advarsel i tråden for deretter å stenge tråden dersom tittelen ikke endres, men siden jeg ser at du er rimelig ny her på forumet har jeg valgt å endre tittelen for deg denne gangen Takk:) Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jada, den er helt grei til prisen den . Bra skjermkort og prosessor, men bare 2GB RAM da? Jeg ville nok lagt til 2GB til (Slik at du får 4GB). RAM er blitt såpass billig nå også Lenke til kommentar
Brokendeer Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Jada, den er helt grei til prisen den . Bra skjermkort og prosessor, men bare 2GB RAM da? Jeg ville nok lagt til 2GB til (Slik at du får 4GB). RAM er blitt såpass billig nå også Legge til 2Gb til, hva mener du? Hvordan gjør jeg dette? Kjøpe en helt annen data da som har 4GB? Og har RAM noe å si om spillet hakker? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kjøp heller DENNE, mye bedre. Lenke til kommentar
Brokendeer Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Må jeg bygge selv da? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Må jeg bygge selv da? Nei . Den er ferdigbygget. Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kjøp heller DENNE, mye bedre. Helt klart enig der Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jada, den er helt grei til prisen den . Bra skjermkort og prosessor, men bare 2GB RAM da? Jeg ville nok lagt til 2GB til (Slik at du får 4GB). RAM er blitt såpass billig nå også Legge til 2Gb til, hva mener du? Hvordan gjør jeg dette? Kjøpe en helt annen data da som har 4GB? Det jeg mente var å trykke "Konfigurer selv" og velge 4GB RAM isteden for 2GB... Lenke til kommentar
Royalemilo Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ja, kjøp 2 GB ram til. Off-Topic: Assassins Creed følger med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå