Gå til innhold

Problem med cssrpg og MAP i SDS

Anbefalte innlegg

Har nå lagt inn Metamod, Sourcemod, deathmatch og gg (tråden til joakim). Skal liksom legge inn det meste og rulere på det. Skal ha en sds sånn i tilfelle jeg skal ha et lite vennelan eller spille på gøy med boter.

RPG:MM

Men så har jeg lagt inn alt annet. Så jeg tenkte jeg skulle legge inn rpg og mani amdin plugin. Så jeg la det inn via MM. Når jeg først prøvde rpg, så gikk det helt fint til jeg var inne på serveren og skulle bytte map. Da klikker den når den kommer til de tre siste strekene av "sender klientinformasjon". Da kommer feilmeldingen om at SDS har sluttet og virke.

Senere oppdaget jeg at det la seg en fil i *cstrike/cfg/cssrpg en fil som heter cssrpg og er en "data based file". Om jeg så sletter denne og starter på nytt SDS så funker det igjen. Og da kan jeg maks skifte map en gang via HLSW. Noen som vet hva som er galt da?

MAP:MM

Jeg ville så ha inn MAP med støtte for MM siden jeg er mest vant til den type admin plugin. Men når jeg la den inn via MM slik jeg skulle (skrive den inn i MM_plugins og aktivere meg som admin). Men når jeg skal connecte til serveren når jeg har lagt inn MAP. Så skjer det samme som med RPG problemet. Bare at jeg ikke har funnet noen årsak eller en lignende fil som var på RPG.

Tillegsinfo: Skifter da mellom å spille GG+DM eller DM+RPG og slikt.

Ekstraspørsmål: Er det slik at jeg ikke kan kjøre MAP når jeg har lagt inn ett eller annet admin mod fra tråden til joakim? (her)

Takker for svar

- Martin

Endret av Bartin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1) Hvorfor legge til Mani Admin når du har SourceMod?

2) Hva er RPG:MM og MAP:MM?

Tror jeg nevnte at jeg er mest vant til det. Og har egentlig ikke skjønt hvordan sourcemod funker. Iallefall, MAP:MM er Mani Admin Plugin for Metamod. RPG:MM er rpg for Metamod.

Lenke til kommentar
Vel, SourceMod har det meste av Mani Admin - så det blir fryktelig smør på flesk. Men hva er "RPG"?

Er det det? er det en "ingame funksjon" som i MAP? altså, der man bytter map med et par tastetrykk osv. ?

RPG er nesten som WC3 mod :D altså, oppgradering av liv, lenger hopp, usynlighet osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...