Ozelot Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei! Hvorfor kan jeg ikke søke på ord som er bare 3 ord? Prøvde å søke på eee, men fikk ikke opp noe resultat. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fant 6587 innlegg og 1672 diskusjoner. Med andre ord fungerer det fint her. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Virker fint her også. Kan søke helt ned til 1 enkel bokstav... selv om det er rimlig meningsløst. Men jeg mener og huska at jeg har hatt problem med et slikt søk en gang selv .. uten at jeg husker om det var pga av for kort søke ord eller noe annet Endret 16. oktober 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det fungerer ikke i Avansert Søk. Og ja, det er fryktelig irriterende. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Det fungerer ikke i Avansert Søk. Og ja, det er fryktelig irriterende. Ja se der ja, det var der det ikke gikk med 3 ord. Var rimlig sikker på at jeg og hadde kommet over dette problemet en gang edit: flere leif.. Endret 16. oktober 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Det fungerer ikke i Avansert Søk. Og ja, det er fryktelig irriterende. Glemte å skrive at det var i avansert modus ja. Men prøver å legge til f.eks. en + foran det jeg skriver, så er det søket temmelig nyttesløst. Hvorfor er det slik? Hvordan kan jeg få søkt på "+eee +pro"? Prøver å finne ut hvordan eee-pc'ene fungerer med winxp pro, eller om noen i det hele tatt blir levert med (eller kan opgraderes til) win xp pro. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Nå er det mulig å søke med tre tegn her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...=simple&f=0 Det avanserte søket og søking direkte i et forum gjenstår enda dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg