AncientLooper Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Har laget en bane på map editoren, og må bare si det er ikke helt like lett ut som det ser ut men fortsatt den enkleste mapeditoren jeg noen gang har prøvd, spiller på xbox 360. Jeg vil gjerne joine clanen steam nick er mortenvh og Xbox live er: SKATE KONGEN Har lagd deg til på Steam, men du er ikke online :!: Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har laget en bane på map editoren, og må bare si det er ikke helt like lett ut som det ser ut men fortsatt den enkleste mapeditoren jeg noen gang har prøvd, spiller på xbox 360. Jeg vil gjerne joine clanen steam nick er mortenvh og Xbox live er: SKATE KONGEN Har lagd deg til på Steam, men du er ikke online :!: No da? Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Har laget en bane på map editoren, og må bare si det er ikke helt like lett ut som det ser ut men fortsatt den enkleste mapeditoren jeg noen gang har prøvd, spiller på xbox 360. Jeg vil gjerne joine clanen steam nick er mortenvh og Xbox live er: SKATE KONGEN Har lagd deg til på Steam, men du er ikke online :!: No da? Prøv å gå inn i community delen av steam, klikke på "overview" og se om invitasjonen min er der Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har laget en bane på map editoren, og må bare si det er ikke helt like lett ut som det ser ut men fortsatt den enkleste mapeditoren jeg noen gang har prøvd, spiller på xbox 360. Jeg vil gjerne joine clanen steam nick er mortenvh og Xbox live er: SKATE KONGEN Har lagd deg til på Steam, men du er ikke online :!: No da? Prøv å gå inn i community delen av steam, klikke på "overview" og se om invitasjonen min er der Ja fant den men broren min låner brueren min akuratt no. forresten kan du lage en logoen i størrelse som jeg kan bruke som spray på g-mod? Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Har laget en bane på map editoren, og må bare si det er ikke helt like lett ut som det ser ut men fortsatt den enkleste mapeditoren jeg noen gang har prøvd, spiller på xbox 360. Jeg vil gjerne joine clanen steam nick er mortenvh og Xbox live er: SKATE KONGEN Har lagd deg til på Steam, men du er ikke online :!: No da? Prøv å gå inn i community delen av steam, klikke på "overview" og se om invitasjonen min er der Ja fant den men broren min låner brueren min akuratt no. forresten kan du lage en logoen i størrelse som jeg kan bruke som spray på g-mod? Det med logoen må du spørre "Moozoren" om når han er pålogget Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Sånn.. nå er det ikke stille lengre xD Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Haha, nei... Kan jo bruke anledningen til å si at siden vår snart er oppe! www.vikingsinafrica.net Den er litt bugga akuratt nå, men vi håper å få fikset det til i morgen! Videre så kan jeg fortelle at vi har fått oss offisielle mailer, hvor de som lurer på noe kan spørre så mye de vil! Meg: [email protected] Jonassen: [email protected] Vi er nå oppe i 30 medlemmer! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kommer det muligheter for å få en @vikingsinafrica.net mail? Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Kommer det muligheter for å få en @vikingsinafrica.net mail? Foreløpig er det kun for offiserer/crew. Det vil muligens komme en mulighet til å få @vikingsinafrica.net mail, men det sier seg selv at ikke 50 stk kan få gratis mail. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Det er mulig at noen av de som har vært medlemmer en stund, eller de som er mest aktive får mail. Eller så blir det kanskje konkurranse... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hehey, får passe på å være i aktivitet hos Vikingarna, da! Lenke til kommentar
Generales Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) I tillegg til hjemmesiden så jobber vi litt med å få laget en TeamSpeak server, mIRC server og noen andre småting! Så hold deg oppdatert! Hvis du trenger invitasjon, eller har tips til ting vi kan trenge kontakt; LooperNor eller meg! EDIT: Loppa kom før meg med informasjonen Så jeg tok bort min! Endret 18. oktober 2008 av Jonassen! Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Nå kan dere også sende mail til [email protected] (EaK2k) dersom dere lurer på noe angående websiden. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Siden begynner nå å ta form! Bare å joine! Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Jepp, nå har vi fått opp forum, polls, osv. www.vikingsinafrica.net Alle kan bli med, selv om du ikke kommer til å spille en haug med online Far Cry 2 Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 jeg er med bestilte nettopp far cry 2 til Ps3 fra absolutt og gleder meg! Heter lommemann på steam Skal jeg registrere meg på nettsiden også? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Bare og joine folkens ^^ vi skan nå søke sponsorer! tror vi er oppe i 30 medlemmer ! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Hei folkens! Nå har litt oppdateringer skjedd og vi har tar ikke inn medlemmer uten og se på denne linken: Så vis du ønsker og bli med i klanen besøk på linken! Endret 20. oktober 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kanksje noe å vurdere hvis MP er så rått som det sre ut ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå