Barry White Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hei! Jeg driver i disse dager og tar sertifikatet for hang-gliding. Derfor hadde det vært morsomt å hatt en simulator jeg kunne spilt ellers. Noen forslag? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Fant som vanlig litt på Google... :wink: Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 fant bare "hangsim" der og det suger! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Vel, prøvde jo bare å hjelpe Har ikke prøvd det selv. Så bare følgende på Oslo og Omegn Hanggliderklubb: "Hangsim4 er en glimrende flysimulator for blant annet hangglider. Programmet har glimrende grafikk, fysikk og dynamiske skyer. Du tror det ikke før du får se det!" Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 kan du gi meg en link til hangsim 4? Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hei! Jeg driver i disse dager og tar sertifikatet for hang-gliding. Derfor hadde det vært morsomt å hatt en simulator jeg kunne spilt ellers. Noen forslag? Hmm. Hvor mye koster det kurset og hvor lenge varer det. Hadde vært artig. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 I SEGA extreme sports til DreamCast kan du fly hangglider. Det er langt fra noen sim, men pokker så gøy Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Hei! Jeg driver i disse dager og tar sertifikatet for hang-gliding. Derfor hadde det vært morsomt å hatt en simulator jeg kunne spilt ellers. Noen forslag? Hmm. Hvor mye koster det kurset og hvor lenge varer det. Hadde vært artig. HG kurs ligger som regel på 5000 til 9000 kr, men jeg får rabbat 8) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hvor mye må du ut med for en glider a? Kommer til å ta paragliding sert en gang, det er jeg brennsikker på. Har t.o.m. drømt om det om natten Må da bli litt billigere enn hanglider og (tenker uten motor)? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hva mener dere egentlig med Hangsim 4 ? Alt jeg fant var Microflight 3.5 Grafikken skal ikke diskuteres for høyt, men det er ikke den som er viktigst heller. Hentet demoen, og storkoste meg i varmluftballongen i 8k fot høyde De første gangene sprengte jeg den med for mye varmluft... lol Men fy fader så buggete denne demoen er. Den har gått inn i en merkelig loop fler ganger allerede, så jeg måtte avslutte den via Ctrl+Alt+Delete. Håper retailen ikke har slike bugs. Prisen på full versjon er ikke verst. Må tilbake til ballongen igjen.. adjøss Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Hvor mye må du ut med for en glider a? Kommer til å ta paragliding sert en gang, det er jeg brennsikker på. Har t.o.m. drømt om det om natten Må da bli litt billigere enn hanglider og (tenker uten motor)? brukt kan du få en grei vinge for 4K, men sele er også greit å ha. sele m/nødskjerm koster ny 10K Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det var da ikke så ille pris. Leste en bok om hangliding en gang, og ble litt imponert over typen som løste ut nødskjermen med vilje på bilder for å vise hvordan det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå