Schneiderlin Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Skal overføre noen filer, film osv fra den nye mobilen min LG Secret KF750, men får ikke helt til å overføre noen filmer. Noen som har en idè hvordan jeg gjør det? Med den gamle mobilen min sony ericsson w810i så var det bare å koble den til å så dukket det opp på flyttbar disk, noe det også gjør nå men jeg kommer ikke innpå den Flyttbare Disken. Om jeg kjøper en minnebrikke vil problemet være løst da? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Du har vel en eller annen form for PC-suite? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Du har vel en eller annen form for PC-suite? Ja, men kommer bare inn hvor det står Musikk. LG.bmp Endret 16. oktober 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kanskje mulig å flytte filmen til musikkmappa, så rename filmene til .mp3 eller hva som måtte befinne seg i mappa. Så kan du overføre filmene som musikk via pcprogrammet, og rename dem på pcen igjen. Kan ikke garantere at det hjelper, men har gjort lignende ting før. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Tror du det er mulig å bruke flyttbar disk når jeg får minnebrikke? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 På min SE så kommer både internminne og minnebrikke opp som flyttbar disk. Det her var rart. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 På min SE så kommer både internminne og minnebrikke opp som flyttbar disk. Det her var rart. Ja, den kommer opp men jeg kan ikke trykke inn, det står ''Sett Inn Disk'' men det er den som kommer opp når jeg kobler til telefonen. Lenke til kommentar
aleksN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Får selv til å overføre musikk og bilder både fra og til mobilen, men jeg finner ikke ut av hvordan jeg overfører video til pcen ved usb-tilkobling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå