KingAFW Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Heisann Har lett litt rundt på internett uten å finne noe fornuftig. Jeg har en pc med svensk, norsk og engelsk MUI installert. Er det noen som har greie på hvordan jeg kan sette opp en batch-fil eller noe annet som bytter mellom disse tre språkene i regionale innstillinger? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) har ingenting i hodet for det nå, men tror det må gjøres via registry. men, kan du ikke bare trykke venstre alt+shift for å bytte språk da? lettere det enn å kjøre script for det... Endret 17. oktober 2008 av aklla Lenke til kommentar
KingAFW Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er ute etter å bytte samtlige regionale innstillinger, keyboard layout, location, standardspråk for innstallering av ny programvare osv. Ideelt samtidig også endre mui-en men først og fremst de vanlige innstillingene. Virker som de har lagd støtte for dette i Vista men at det ikke funker i WinXP. Har lagd noen reg-filer som endrer alt unntatt Unicode-greia men skulle helst hatt en ordentlig måte å gjøre det på. Får kjøre manuelt Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 testet litt i stad, fant ingenting for det. tror ikke jeg får gjort noe med dette Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hmmm kanskje jeg er litt på jordet her, men høres litt ut som du er ute etter noe som for eksempel nLite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå