klopklop Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei, Jeg tenker på å benytte meg av en pc-avtale gjennom jobben. Kan jeg installere Windows Xp på denne pc'en ?? tenker litt på skjermkortet...er ikke så veldig god på dette.. - Intel Core 2 Quad Q6600 prosessor - 4GB minne, DDR2 - 1TB harddisk, SATA 5400rpm (2x500) - Nvidia GF9800GT 1GB skjermkort (DVI/VGA,DVI/HDMI) - Nettverkskort, trådløst nettverkskort 802.11 b/g/n - Kombinert BluRay-spiller og DVD/CD-brenner - 5-i-1 minnekortleser - 6xUSB 2.0, 2xFireWire - Media Center fjernkontroll - Trådløs mus og tastatur - Vista Home Premium 64-bit Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er det en spesiell grunn til at du vil ha XP? Jeg vil anbefale deg å prøve Vista litt før du kutter den ut, med SP1 er det blitt MYE bedre enn det var. I tillegg får du tilgang til alle 4 GB med ram - noe du ikke gjør i en 32-biters windows (~3GB maks). Lenke til kommentar
klopklop Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Vel..Vista suger i min mening! klar over at mange vil si: ok, feiler han fyren?? men kjører SP3, 64bit i en annen stasjonær pc jeg har, og det er det beste jeg har vært borti. Vista kan dra seg rett å slett=) Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Sier bare Windows XP 64-bit Professional da vettu ^^ Den geniale windows XP med ALT 64-bit måtte inngå Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Vel..Vista suger i min mening! klar over at mange vil si: ok, feiler han fyren?? men kjører SP3, 64bit i en annen stasjonær pc jeg har, og det er det beste jeg har vært borti. Vista kan dra seg rett å slett=) Sier bare Windows XP 64-bit Professional da vettu ^^ Den geniale windows XP med ALT 64-bit måtte inngå Hva er det som gjør at Vista suger? Før jeg gikk over til Vista brukte jeg XPx64 i et drøyt år og kan ikke se at den er noe bedre enn Vista Ultimate x64... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 I tillegg får du tilgang til alle 4 GB med ram - noe du ikke gjør i en 32-biters windows (~3GB maks). Feil, det er ingen forskjell .... Men dette er ingen diskusjonstråd om han skal velge vista eller XP, trådstarter vet hva han skal ha fra før av og har fått svar på spørsmålet sitt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå