Hostesaft Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Hvorfor formidler dere en nyhet angående Grand Turismo 3 som er 6 dager gammel? Det var jo en av spillindustriens hotteste emner forrige onsdag/torsdag, og først nå hiver dere opp denne "nyheten"? Grand Tourismo kommer IKKE til PC, på IGN og flere andre nettsteder kan man lese at utgiveren Sony har bekreftet at ryktet kun var et rykte. Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Forrige onsdag/torsdag ble det sagt at spillet skulle komme til PC, men denne artikkelen dreier seg bekreftelsen av at det utsagnet var feil. Det er ikke spesielt mange dager siden IGN gikk ut å sa at dette var feil, men de hadde ingen bekreftende ord fra Sony. Eurogamer tok en telefon til Sony, hvor det ble sagt at dette bare var tull. Og det la de ut i går. Dermed ønsket jeg å videreformidle dette da jeg ikke hadde sett en lignende status-rapport noe annet sted. Hvis du allikevel mener å ha sett en bekrefelse et annet sted beklager jeg jo, men da foreslår jeg neste gang at du tipser oss om saken. Uansett er det sikkert mange som ikke visste om dette, blant annet var det en tråd på forumet som dreide seg om dette her i går. Så jeg tenkte det var greit med en oppklaring. Det skader ingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå