Bjoolz Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg tenkte jeg skulle la PCen stå på over natten og laste ned wotlk prepatchen, men når jeg kom hjem var dataen i hvilemodus/dvalemodus og hadde bare lastet ned 30%. Mtp nedlastningshastigheten kan den ikke ha stått på mer enn en time før dette skjedde. Prøvde igjen dagen etter og det samme skjedde igjen. Er ikke akkurat noen krise nå lenger siden jeg snart er ferdig med downloaden, men tenkte jeg skulle fikse det før neste gang noe må stå over natten (Driver alltid med noe på pcen når jeg er hjemme så det er slitsomt hvis noe laster ned (Crap linje)). Spørsmålet er vel egentlig: er det noe automatisk hvilemodus som slår inn etter ca 1 time i Vista og hvordan kan man slå det av? Takk på forhånd Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 dette gjør man i Strømalternativer ( Kontrollpanel ): endre betingelse for at datamaskinen skal gå i hvilemodus. forandre til " sett i hvilemodus--aldri " lykke til Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Den stod på "Sett Hvilemodus - Aldri", men takk for hjelpen alikevel. Glemte foresten å nevne at det er en stasjonær PC. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Den stod på "Sett Hvilemodus - Aldri", men takk for hjelpen alikevel. Glemte foresten å nevne at det er en stasjonær PC. dette er rart, jeg har en stasjonære og hos meg funket dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå