miknira Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Har egentlig visst svaret på dette spm men finner det ikke igjen. Eks. Jeg legger f.eks firefox inn i en bash fil (td firef.sh) den ser t.d sånn ut : #!/bin/bash firefox -P user1 // her må stå noe mer ellers stopper den her firefox -P user2 Som det står kommentert i skriptet over så vil scriptet stoppe på den første firefox linja og henge der helt til jeg lukker firefox. Da vil scriptet stoppe helt også og aldri starte opp firefox for user2. Jeg vet jeg har gjort noe dette før men kommer ikke på hva som skulle stå i enden av linjen. Prøvd å søke også men temmelig sikker på at søke syntaxen min er feil Noen som vet hva som skal stå der ? Lenke til kommentar
vegham Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 cmd1 & cmd2 Du leter altså etter & Lenke til kommentar
miknira Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Hehe takker . Jeg var meget nær. prøvde && men nå funker det iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå