Gå til innhold

hjelp eg er underærnært i følge legen kva skal eg gjere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Schnell er et troll. Ikke noe nytt det.

Men for å svare på spørsmålet ditt. Spis mer av det du spiser, og spis oftere. Så går du opp i vekt. Spis et middag til mellom lunsj og middag, og et mellom middag og kvelds. Et par-tre brødskiver og en spiseskje olje, for eksempel. Generelt sett er det et godt triks å drikke en skje olivenolje til hvert måltid. Det handler om å få i seg flere kalorier enn du forbrenner.

Lenke til kommentar
eg veg 50 kg og eg er ca 175 canktimeter høg

ikkje mangen gode tips her. eg kjem ikkje til å ta noken proteinbarar eg et kun naturleg mat.

Assbear: du veit tydelegvis ikkje mykje om gardsdrift og gardsliv ;) det er ganske så vanleg å ete koddnet ein dyrkar sjølve jo, og me har masse biffkjøt frå eigne oksar, poteter frå eigen åker, gulroter frå eigen åker. eigne egg frå egne frittgåande høns osv.

2bb1: kva er barnsleg med det?? :realmad: er det barnsleg å ete godteri og no. jaja. greitt nok at me skal ha eit sunt kosthald ,men litt godt må ein jo kunne unne seg på laurdagane!! :mad:

Det var berre det med korn med mjølk på....

meiner du brød med mjølk eller ei heimelaga frokostblanding?

Eg kjenner ein del bønder og dei likar mjølk frå tanken, men dei et ikkje korn med mjølk på. Og dei handlar faktisk mat i butikken som alle andre.

Visst du faktisk gjer dette så SORRY!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

var jeg deg ville jeg begynt å spise mye mer grønnsaker og tonnevis med kjøtt og fisk. får du i deg fisk hver dag så er det veldig flott for kroppen... er ikke noe verre enn at du gjør det til vane å ha makrell i tomat på brødskiva. gjør du dette så er saken biff. du bør spise biff også!

Endret av IsaachElric
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det som kanskje får folk til å tro at du troller er jo at du ikke har lært deg å sykle. Seriøst... gå til foreldrene og krev en leksjon asap.

Hvorfor spiser du ikke bare mer av maten du allerede har? Hugg nedpå 4-5 skiver brød hvert måltid, det gjorde jeg allerede på barneskolen av ren sult, og jeg er tynn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...