Gå til innhold

Hodetelefoner til spill (og musikk).

The Stig

Anbefalte innlegg

Hallo.

For noen få minutter siden gikk mitt Sennheiser SK Gaming Headset i bakken med et brakk, dette har dessverre skjedd før, men denne gangen var det fatalt. Dette er et headset jeg har vært veldig fornøyd med, selv om de riktignok har vært de minst komfortable hodetelefonene jeg har hatt så langt.

Ergo er jeg nå på utkikk etter et par nye hodetelefoner. De vil primært bli brukt til spill, men også selvsagt musikk og film. Lyd er altså førsteprioritet, hvor mange kanaler er ikke spesielt viktig, da min erfaring er at man må opp i ganske mange tusenlapper før man får hodetelefoner som gir ordentlig surroundlyd.

Har kikket litt på testvinneren Beyerdynamic DT 770 Pro, men siden det er en stund siden disse ble sluppet er det vel ikke umulig at det nå finnes bedre alternativer.

Krav:

- Pris: Rundt tusenlappen, maks 2000 (da bør det være en verden av forskjell mellom ett og to tusen)

- Bruksområde: Spill, musikk og film

- Komfort: Viktig, jeg vil helst ha store klokker (slik at de dekker hele øret)

- Lukket/Åpent: Spiller ingen rolle

Edit: Legger til at de skal brukes fra PC-en min, som jeg har et Creative Audigy SE lydkort i. Ergo er det vel begrenset hvor mye "juice" det klarer å pumpe ut i utgangspunktet.

Da sier jeg på forhånd tusen takk for svar, jeg har dessverre liten peiling på hodetelefoner selv, så må ty til litt eksperthjelp :)

Endret av The Stig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...