mr_smith Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kjøpte en Acer 5920G fra Elrpice for 1 mnd siden. Fra dag en har maskinen "fryst", dette selv under de enkelte oppgaver, så som e-post, word, excel og ikke minst internett. Maskinen er forøvrig utstyrt med blueray etc, og er forsåvidt ustyrt for å takle langt mer enn e-post. Uansett, den låser seg og da er det bare å slå den av med av/på knappen. Hardt og brutalt. Kontaktet Elprice etter 5 dager, fortalte dem dette. De sa jeg ikke kunne bytte PC, da dette måtte gjøres innen 4 dager(!) Så den ble sendt for reperasjon. VGA-kort ble av en eller annen grunn byttet, maskinen kom tilbake etter 3 uker.. Den henger og fryser like jævlig. På jobb idag har jeg slått av og på maskinen minst 10 ganger, selv om jeg kun har skrevet e-poster. Orker bare ikke tanken på å sende inn igjen maskinen til de soddhuene i Elprice, for så å vente 3 uker til. Ser forøvrig at en annen kunde på Elprice har opplevd det samme.. Noen tips for hva jeg skal gjøre videre? Kan vel ikke kreve ny før dem har tittet på maskinen enda en gang? :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå